  • Data: 2023-12-03 22:03:27
    Temat: Re: Była ruska teraz brytyjska rakieta w środku
    Od: titanus <t...@g...kom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.12.2023 o 18:01, heby pisze:

    > Absurdalny poziom komplikacji. Chętnie bym usłyszał z jakiego to powodu
    > trzeba ~50 układów scalonych zamiast 1 asica.

    VLSI ? kurcze kiedyś było to jako "osobny" procesor. Były też płyty
    główne pod to. Sam się wtedy nad tym zastanawiałem jako PC. :D

    Swoją drogą to już wtedy było zdaje się 64-bitowe, ale w systemie FIFO
    (czy LIFO) z dłuuuugą kolejką. O ile dobrze pamiętam to tylko unix
    (linux) to obsługiwał systemowo i wydajnościowo (przynajmniej wtedy)
    zostawiało intele i inne AMD daaaleko w tyle.

    Poprawcie jeśli się mylę :D

    --
    Pozdrawiam - titanus