  • 1. Data: 2022-06-14 00:46:51
    Temat: Re: Bystrość 64W20.... ;)
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 13 Jun 2022 23:30:38 +0200
    (GMT+02:00)
    doszła do mnie wiadomość <t88aa1$abf$1@gioia.aioe.org>
    od Eneuel <e...@g...com> :
    >Eneuel poprawia...

    >1 TB oczywiście
    >
    >Piszę 'TB' -- automag poprawia na 'GB'...
    >Trzeba uważać...

    https://www.uwe-sieber.de/drivetools_e.html#drivecle
    anup
    http://www.uwe-sieber.de/misc_tool_e.html#deviceclea
    nup
    https://www.uwe-sieber.de/usbdriveinfo_e.html
    https://www.cherubicsoft.com/en/projects/usboblivion
    /

    A jak ktoś chce poczyścić system z różnych, najczęściej nikomu nie
    potrzebnych śladów(przykładowo śladów z $MFT czy $USN, $LOGFILE i
    logów windowsa), ponadto program potrafi wykonać TRIM na całej
    partycji rezydującej na dysku SSD (konieczny W7 i nowsze, W10 ma
    funkcję optymalizacji dysku czyli retrim):
    https://privazer.com/pl/download.php
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy