  • 1. Data: 2022-06-13 20:03:58
    Temat: dell latitude E7440 wiatrak nie chodzi
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    dell latitude E7440 wiatrak nie chodzi

    Nie włączał się z baterią. Wyjąłem baterie i baterię CMOS
    zresetował się. Na samym zasilaczu chce się łaczyć z siecia.

    Mozna wejsc do biosu ale wiatrak nie kręci się
    i procek momentalnie się nagrzewa.

    --
    Piter

  • 2. Data: 2022-06-13 21:41:58
    Temat: Re:dell latitude E7440 wiatrak nie chodzi
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:t87vld$1ogf$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel pisze tak:

    > PiteR ziębi...
    >
    >: Mozna wejsc do biosu ale wiatrak nie kręci sięi procek
    >: momentalnie się nagrzewa
    >
    > Klimatyzator, zewnętrzna dmuchawa, żel z zamrażarki?...

    zapodałem wiatrak 14cm

    Przejrzałem ustawiłem cały bios
    nigdzie nie widze nic o wiatraczku co moglbym ustawić
    raportuje zero RPM

    zrobiłem test pass kreci sie zakresy osiaga
    temp w spoczynku 47st 1 rdzeń 3 wyłaczone

    --
    Piter