  • Data: 2023-02-16 16:05:00
    Temat: Re: C++ ośla łączka
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-02-16 o 15:37, J.F pisze:

    > I to ma zwrocic rozmiar kodu funkcji, czy rozmiar typu zwracanego
    > przez funkcję?

    Wiedziałem, że w tym miejscu jest niejasne i ze zaraz dalej się wyjaśni.

    > Ciekawe, bardzo ciekawe.

    On dokładnie wie o co chodzi i próbował mi wyjaśnić ale nie do końca
    ogarnąłem. To nie jest kwestia błędu kompilatora tylko hardware'u i tak
    ma być. Na tyle na ile zrozumiałem to przy operacji wywołania funkcji
    (nie na poziomie C tylko na poziomie assemblera) wymagane jest
    ustawienie najmłodszego bitu adresu na 1. A że wszystkie funkcje
    umieszczane są pod adresami modulo (nie wiem, coś więcej niż 1) to
    ustawienie tego bitu na 1 daje adres o 1 większy.

    > https://developer.arm.com/documentation/ka003803/lat
    est

    Dzięki.
    Wygląda na dokładnie jego pytanie.
    Na razie nie próbowałem zrozumieć odpowiedzi.
    Przesłałem mu. Zobaczymy. Na razie chwilowo go nie ma (chyba poszedł na
    obiad, co i ja zaraz zrobię).
    P.G.