eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwCMS - jak powinno wyglądać wprowadzanie treści?Re: CMS - jak powinno wyglądać wprowadzanie treści?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: CMS - jak powinno wyglądać wprowadzanie treści?
    Date: Mon, 13 Dec 2010 22:33:24 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 55
    Message-ID: <ie63f3$qbq$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <idnop9$1te$1@news.net.icm.edu.pl>
    <3w2lnlmk0m6y$.1whfyw3qzbczo.dlg@40tude.net>
    <idodcc$d19$1@news.net.icm.edu.pl>
    <s...@4...net>
    <idoojd$7kd$1@news.net.icm.edu.pl>
    <aiik62vukblc.1rti1c8qoencf$.dlg@40tude.net>
    <idt0i9$5ak$1@news.net.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <idt6hq$hc7$1@news.net.icm.edu.pl>
    <2rafgsdrsm8a$.rywf6g9lv2yi$.dlg@40tude.net>
    <ie0f24$rhp$1@news.net.icm.edu.pl> <ie2ddq$ea0$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ie4p0l$2q7$1@news.net.icm.edu.pl> <ie4qnv$694$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ie552s$qkk$1@news.net.icm.edu.pl> <ie56bd$t2c$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ie5aeu$51f$1@news.net.icm.edu.pl>
    <k5s8mzhsj0eh$.1dwp4nnh1u689.dlg@40tude.net>
    <ie5fbq$fp9$1@news.net.icm.edu.pl>
    <1ar5v1025x2ro.1reilh9h4eepq$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 87-206-18-58.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1292276003 27002 87.206.18.58 (13 Dec 2010 21:33:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Dec 2010 21:33:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <1ar5v1025x2ro.1reilh9h4eepq$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.www:397675
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-13 17:06, Michał Gancarski pisze:
    >> Jednakże nieistotny dla tego samego człowieka siedzącego w
    >> Googlach w celu znalezienia produktu.
    >
    > Ale skąd pomysł, że wiesz czego szukają ludzie, którzy powinni trafić na tę
    > stronę?

    Odwrotnie: wiem jako redaktor dla kogo content jest dedykowany.
    Kompletnie nie zależy mi na grupie osób szukających przeciwwskazań do
    promowanej usługi. Szeroko na ten temat piszą inne źródła a moja strona
    zawiera tylko wzmianki na ten temat bez szczegółowych objaśnień. Jeśli
    ktoś szukający przeciwwskazań trafi na moja stronę będzie zawiedziony
    ogólnikowością informacji i potraktuje tą stronę jako śmieciową w tej
    tematyce. Po co mam przebijać lepsze źródła, a które np. nie zadbały
    prawidłową semantykę i są daleko w wynikach?

    > O ile można stwierdzić jakie frazy są interesujące dla Was, o tyle
    > w żaden sposób nie da się stwierdzić jakie informacje mogą być ważne dla
    > internautów w powiązaniu z Waszymi produktami.

    Wiesz... jestem przeciwnikiem zaśmiecania internetu. Takie podejście
    traktuję jako naganne. Wiele razy udawało mi się trafić szukając czegoś
    na strony, które tylko wzmiankowały o tym. Przykładanie się do
    jakiegokolwiek promowania treści zaledwie wzmiankowanych w dokumencie
    nazywam tworzeniem spamu.

    > I jeśli trafi do Was człowiek szukający przeciwskazań to co dokładnie się
    > stanie?

    Wkurzy się, że trafił na kolejną bezwartościową stronę.

    > Co najwyżej zamówi produkt.

    Serio? :-D No tak, to chyba jakaś nowoczesna forma marketingu :-D
    Konkretniej zatem: kosmetyczka szuka informacji w internecie na temat
    usługi, którą zamierza świadczyć. Chce wiedzieć jakie są doświadczenia
    innych, jakie problemy mogą wystąpić i czy warto inwestować dziesiątki
    tys. zł w sprzęt do jakiegoś zabiegu. W zamian dostaje stronę j/w i
    potem kolejną i kolejną. Niczego się nie dowiedziała po godzinie
    spędzonej przed monitorem. Przyglądałem się jej pracy i zdumiony byłem
    ilością śmieci i to w dość wąskiej dziedzinie kosmetologii. Tworząc jej
    serwis przyłożyłem się do tego aby nie stał się kolejnym śmieciem. Jeśli
    ktoś szuka usługi jaką ona świadczy: znajdzie ją szybko. Jeśli ktoś
    szuka TREŚCIWYCH przeciwwskazań do tej usługi - znajdzie je w lepszych
    miejscach.

    > W dodatku znajdzie go po treści ważnej
    > nie tylko dla niego samego (bo wpisał frazę w wyszukwiarkę) ale i znaczącej
    > z punktu widzenia użytkowania produktu (bo tekst został, z jakichś powodów,
    > przez redaktora serwisu specjalnie oznaczony).
    >

    A'propos... czy na poziomie bloku można dla Googli (przede wszystkim)
    zdefiniować nieindeksowanie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: