    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: CSS - stosowanie tabel w layoutach
    Date: Tue, 16 Nov 2010 13:46:51 +0100
    <1f5vkg42fxemd.1noalitcm97pi$.dlg@40tude.net>
    <ibhiji$sbh$1@news.net.icm.edu.pl>
    <yq9ovbcj7zvz$.8wj3km5qaf09.dlg@40tude.net>
    <ibhjeq$u2l$1@news.net.icm.edu.pl>
    <14ctjocjzpd9i$.tdd5r95ycnvs$.dlg@40tude.net>
    <ibr3tb$qvq$1@news.net.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <ibtn9e$eu4$1@news.net.icm.edu.pl>
    <10x7m34nxqgqe.te0qqerpyaf0$.dlg@40tude.net>

    W dniu 2010-11-16 12:21, Michał Gancarski pisze:

    > A jakiego protokołu używa np. Opera pod Windows Mobile?

    A tak, masz rację. Nie uwzględniłem tego podając wyniki. Przeglądałem
    pobieżnie raz jeszcze logi. Generalnie na kilkadziesiąt tysięcy wejść
    przeglądarki mobilne generują 1 do kilkunastu wejść. Nie chce mi się
    tego filtrować i sumować. Chodzi o dane poglądowe. Tak czy owak mówimy o
    promilach. Nie wspomnę, że Opera obsługuje CSS więc przeoczenie nie
    wnosi niczego. Zanim skomentujesz, patrz *).

    > Kilkukrotnie zaznaczałem o co mi chodzi, a Ty uparcie dyskutowałeś z tezą,
    > której nie postawiłem.

    *) Cytat:
    "dajesz większą szansę np. przeglądarkom mobilnym czy
    robotom, które w ogóle nie patrzą na CSS"

    To nie Twoje słowa? Czy ja potem nie komentowałem WYŁĄCZNIE tych słów i
    ŻADNYCH innych? Moje następne zdanie było:

    "Strona bez CSS na jakiejkolwiek przeglądarce sądzę, że będzie bardzo
    ciężko czytelna :-) Tak więc dawanie szansy takim urządzeniom jest
    raczej dość teoretyczne. Szczególnie, że HTML/CSS wiele mobilnych
    przeglądarek już obsługuje."

    Od niego zaczęła się cała dyskusja. Zgodnie z tymi dwoma cytatami teza
    wątku jest "nie warto d... sobie zawracać przeglądarkami bez obsługi CSS".

    Mylę się? Przytaczałeś wykresy jaki ruch w sieci generują urządzenia
    "ręczne". A ja pytałem się o to jaka część z nich nie obsługuje CSS. W
    odpowiedzi dostaję, że inne dziwne argumenty typu obsługa video itp,
    które tak jakby z rozmowy z kimś innym pochodziły. A potem trollowaniem
    nazwałeś moje próby usilnego wrócenia do wątku i zmuszenia Ciebie do nie
    wybiegania na tematy poboczne widząc co się dzieje. Zwróć uwagę na Twoje
    słowa poniżej, których już komentować nie będę: o czym ty w nich piszesz
    znów? Rozumiem, ze mogłeś zgubić wątek zasadniczy ale po mojej ostatniej
    wypowiedzi przypominającej temat nawet nie próbujesz wrócić do niego!
    Czyli do "starodawnych" przeglądarek (w sensie nie obsługujących CSS,
    nawet jeśli w nowoczesnych urządzeniach występują) a piszesz o
    "nowoczesnych" wypasionych przeglądarkach. Jeśli nie pamiętasz o czym
    rozmawiamy to znów odsyłam do zdania *). No i jak mam z Tobą rozmawiać?
    A na koniec jeszcze EOT. Ręce mi opadają.