  • 1. Data: 2010-01-01 16:07:18
    Temat: Re: Caddy 1.9 TDI - padniete sprzeglo i ... skrzynia ?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...pl>

    Użytkownik Mikołaj Jopczyński, Tychy Online napisał:
    > Witajcie,
    >
    > Od jakiegos czasu ciezko wchodzily przezutki w caddym. Ale po rozgrzaniu
    > bylo ok. Sprzeglo tez nie lapalo do konca - tzn trzeba bylo je gleboko
    > depnac, zeby silnik pracowal "na luzie". Ostatnio rano, nie dalo sie
    > wrzucic zadnego biegu - ani na pracujacym silniku ani na wylaczonym.
    >
    > Wyszlo, ze sprzeglo nie jest na linkach i nie da sie podciagnac.
    >
    > Czy poza wymiana sprzegla czeka mnie wymiana .... skrzyni ?

    Może być tak że czeka Cie nie wymiana sprzęgła, a wysprzęglika który
    mógł zejść - ewentualnie pompki co jest przy pedałach.

    Pozdrawiam !!

  • 2. Data: 2010-01-03 17:23:55
    Od: "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" <m...@g...com>

    Czarek Daniluk pisze:

    > Może być tak że czeka Cie nie wymiana sprzęgła, a wysprzęglika który
    > mógł zejść - ewentualnie pompki co jest przy pedałach.

    Zrobione. Kosztowalo mnie 80 zl, ale mechanik nie chce powiedziec co to ...

    Ze zmian zawazylem, ze sprzeglo lapie znacznie wyzej, niz wczesniej, i
    przez jakies 1/3 "dlugosci" w ogole nie reaguje (przy podlodze).

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 791 486 557 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

  • 3. Data: 2010-01-04 13:40:00
    Od: "C.K." <c...@p...onet.pl>

    > Zrobione. Kosztowalo mnie 80 zl, ale mechanik nie chce powiedziec co to

    pewnie odpowietrzył ...

    CK