  • 1. Data: 2010-01-01 14:41:51
    Temat: Re: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2009-12-30, BartekK <s...@N...org> wrote:

    > Znaczy pijesz do tego, że niby za mało?

    Tak, przy tej prędkości takie spalanie to jest wyzwanie dla diesla, a
    nie zagazownej benzyny.

    > Najmniej jak udało mi się w trasie 'wioski i teren niezabudowany'
    > uzyskać to 8.9L/100, przy prędkościach rzędu 90km/h i trasie 380km.

    8-9L/100 przy prędkościach rzędu 90km/h jest jak najbardziej wiarygodne.
    Tylko pamiętaj, że opory powietrza rosną z kwadratem prędkości,
    niemożliwe jest żeby przy ponad dwukrotnie większej prędkości palił
    ledwo o 50% więcej.

    Krzysiek Kiełczewski