eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5. › Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!weretis.net!fee
    der8.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-m
    edia.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostra
    da.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <rip19t$3ug$1$horizn@news.chmurka.net>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Thu, 3 Sep 2020 10:29:42 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.1.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <rip19t$3ug$1$horizn@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 200902-8, 02.09.2020), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 40
    Message-ID: <5f50a979$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.123.130
    X-Trace: 1599121786 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 553 79.184.123.130:54988
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2463
    X-Received-Body-CRC: 654167634
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684120
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-09-02 o 23:02, K pisze:
    > Ciekawy test co sie stanie jak sie wyjezdzi akumulator do zera:
    > https://www.youtube.com/watch?v=ZH7V2tU3iFc
    >
    > Jest prawdziwy zasieg:
    > Mercedes przejechal 75% z deklarowanego zasiegu.
    > Audi 81%
    > Nissan 87%
    > Jaguar 76%
    > Kia 90%
    > Tesla 78%
    >
    > Po naladowaniu do pelna, przez noc "ucieka" 4-5%. Mozna sie zdziwic
    > zostawiajac auto na dwa tygodnie na parkingu pod lotniskiem.
    >
    > Jest zebranie o prad w pubie.
    >
    > Jest iPace, Nissan i Tesla, ktore jezdza mimo, ze komputer pokazuje brak
    > pradu i zerowy zasieg (Ta slynna przewaga nad niedokladnym wskazaniem w
    > spalinowych :)
    >
    > Auto nie wskaze ladowarki jesli nie jest wlaczona nawigacja ale to
    > najmniejszy problem.
    >
    > Tesla wygrala ale ostatni odcinek jechala autostrada 40mph.
    >
    > No i najwieksza wada, oprocz Kia wszystkie auta nie daja sie pchnac po
    > kompletnym wyczerpaniu akumulatorow. Mercedes da sie popchnac na krotkim
    > odcinku jesli ktos siedzi na fotelu kierowcy. Holowanie odpada z powodu
    > mozliwosci uszkodzenia silnikow, wyjatkiem jest Tesla, ktora ma tryb
    > holowania.
    >

    Czy mechanik samochodowy obsługujący auto elektryczne musi mieć jakieś
    uprawnienia elektryczne np. SEP? Napięcia tam są małe, ale prądy chyba
    spore... Z drugiej strony to prąd stały, raczej bezpieczny. Tylko nie
    wiem, czy silniki są zasilane takim prądem czy jest tam przetwornica, a
    silniki są na prąd przemienny?

    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: