  • Data: 2020-09-03 17:02:50
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 03/09/2020 15:18, Myjk wrote:
    > Wed, 2 Sep 2020 22:02:53 +0100, K

    > Na tyle ciekawy, że link był już wielokrotnie na tej grupie podawany.

    Nie widzialem wczesniej.

    > Do 80% zawsze spada szybciej.

    A pozniej? Da sie zostawic na 2 tygodnie na parkingu i wrocic pozniej
    powiedzmy 120km do domu bez ladowania po drodze?

    > I powaznie nie umiesz wykoncypować po co to jest konkretnie zrobione w EV?
    > Bo akurat to z kompletnie różnych rzeczy wynika przy ICE i EV.

    Powaznie nie umiem. Tymbardziej, ze rozne auta zachowuja sie roznie, a
    czytalem tu ostatnio o dokladnosci wskazan co mialo byc przewaga nad
    spalinowymi.

    > Trudno żeby pokazało skoro nie jest włączony system za to odpowiedzialny.

    No wiec nikt tu z tego problemu nie robi.

    > Ponieważ już dawno powinna być naładowana, ryła o tym wielokrotnie, a
    > użytkownik uparcie jechał dalej mijając kolejne ładowarki. Taaaak, ja wiem,
    > takie było zadanie testu (raczej jako ciekawostka niż jako test praktyczny)
    > tylko w takim razie po co o tym w ogóle wspominasz?

    No wlasnie jako ciekawostke i chec udowodnienia przez autora innym, ze
    da sie tak daleko zajechac. Owszem da, jak na autostradzie z
    ograniczeniem 70mph pojedziesz 40mph.

    > I znowu to samo, co z tego że się nie dają holować, przecież wielokrotnie i
    > uporczywie użytkownik był informowany że samochód zostaje unieruchomiony
    > jeśli nie zostanie naładowany (pomijam że pewnie wystarczyło instrukcję
    > przeczytać i było to tam napisane, nie trzeba było testów robić).

    Ostatnio w watku "Holowanie elektryka" przeczytalem:

    "A o co pytasz?
    Jest zakaz formalnie.
    Ale praktyka jest taka, że nie dość że się da, to jeszcze może się
    ładować podczas holowania.... "

    Najwidoczniej z testowanych w w/w klipie da sie Tesle bo ma taki tryb,
    cala reszta grozi uszkodzeniem silnika. Czy sie wtedy laduje, musialbym
    poszukac. Obstawiam, ze nie. Bardziej boli totalna blokada kol, np 30m
    od ladowarki. To samo moze ci sie przydazyc na parkingu pod lotniskiem,
    a wiadomo ze nie przyjezdzasz na lotnisko naladowanym do 100% i to juz
    jest realny scenariusz. No chyba, ze przyjezdzasz na lotnisko dzien
    wczesniej bo chciales zjesc obiad i pozwiedzac lokalne atrakcje ;)