  • Data: 2022-09-16 18:49:00
    Temat: Re: Cena Kwh
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 16 września 2022 o 16:54:49 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Jak ktoś dał się wmanewrować w opłatę handlowa tomjegomprobkem.
    > Jam w różnych lokalizacjach nam taryfy G11(rozliczenie co 2 miesiące),
    g12w(rozliczenia rzeczywiste co miesiąc) i żadnych opłat handlowych
    > Bzdurne założenie, bzdurny wynik.

    To można porównywać tylko patrząc na rozliczenia.
    Jak gdzieś założyli "licznik gsm" to może zlikwidowali opłatę handlową (choć w sumie
    z czegoś
    trzeba te liczniki kupić oraz utrzymać serwery).
    Ale może "w zamian" jest drożej za kWh.
    W DC w e.on/d.3*razy nie da się bez opłaty handlowej - to jest przy sprzedaży
    energii.
    Ale przy 12-miesięcznym rozliczaniu to jest 2,5zł/mc.
    Dla dystrybucji jest chyba "opłata abonamentowa", dla g12w jest chyba troszkę większa
    niż dla g11.

    A jak jest z tymi "licznikami gsm" prądu, to obowiązkowe czy jeszcze nie?
    Dziś się dowiedziałem, że "radiowe" liczniki wody dopiero od 2027 obowiązkowe,
    choć zarząd chciałby już takie mieć - wymianę mamy w przyszłym roku - no ale to nie
    oni płacą ;P