  • 1. Data: 2022-09-14 11:34:25
    Temat: Cena Kwh
    Od: trybun <M...@j...cb>

    Może ktoś tu wie i podzieli sie wiedzą ile na dzień dzisiejszy wynosi
    cena jednej kwh w Enerdze w taryfie podstawowej?

  • 2. Data: 2022-09-14 12:40:37
    Temat: Re: Cena Kwh
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 14 września 2022 o 11:34:30 UTC+2 trybun napisał(a):
    > Może ktoś tu wie i podzieli sie wiedzą ile na dzień dzisiejszy wynosi
    > cena jednej kwh w Enerdze w taryfie podstawowej?
    Tak to się nie da bo zaraz jakis baran do cenę netto i dalej nic nie będziesz
    wiedział. Potrzebny jest ktoś z książeczka żeby samemu policzyć dzieląc końcową kwote
    przez zużycie. Oczywiście jakieś warunki muszą być spełnione. To może żeby oszacować
    nalezy
    dowiedzieć się ile płaci się za energię w liczniku przedplatowym. Na stronie
    https://zaradnyfinansowo.pl/ceny-pradu/
    Ktoś próbował policzyć.

  • 3. Data: 2022-09-14 13:04:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 14 września 2022 o 11:34:30 UTC+2 trybun napisał(a):
    > Może ktoś tu wie i podzieli sie wiedzą ile na dzień dzisiejszy wynosi
    > cena jednej kwh w Enerdze w taryfie podstawowej?

    Dowiesz się jak przyjdzie rozliczenie.
    A wiesz, jakie płacisz podatki?
    Tego też się dowiesz, jak będziesz rozliczał w przyszłym roku, zapewne już po
    wyborach.

  • 4. Data: 2022-09-14 13:20:20
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    nalezy
    > dowiedzieć się ile płaci się za energię w liczniku przedplatowym. Na stronie

    Dzięki, to mi wystarczy. Strona wygląda poważnie, to chyba pokazuje
    faktyczne ceny.

  • 5. Data: 2022-09-14 13:51:44
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Tego też się dowiesz, jak będziesz rozliczał w przyszłym roku, zapewne już po
    wyborach.

    Łunia już długo cisnęła PL o uwolnienie cen energii dla gosp. domowych.
    I pisy uwolniły. Kogo Rutkosiu tym razem chcesz załadować w trąbę?
    PISY/PEŁO rasią w rąsię. Łunia aby funkcjonować musi
    ściągać podatecki. Jedne podatecki idom do samorządów, drugie do rządu PL,
    a trzecie do łunii:) Nie powiedzieli wam ile kosztuje łunia jak żeśta
    do niej wchodzili? A to pech.

    Uwolnijta ceny, bo pijendzów z KPO nie dostanieta!

    08.2021
    Prąd będzie droższy. Polska nie uniknie uwolnienia cen

    11.2021
    Polska jest jednym z ostatnich krajów w Unii Europejskiej, w którym
    zdecydowana większość gospodarstw domowych korzysta z taryfowanych cen energii
    elektrycznej.

  • 6. Data: 2022-09-14 14:10:46
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    środa, 14 września 2022 o 13:51:45 UTC+2 alojzy nieborak napisał(a):
> [...]
    > zdecydowana większość gospodarstw domowych korzysta z taryfowanych cen energii

    Sorki, nie zauważyłem pl.misc.elektronika. mr. Trybun zwykle pisze gdzie indziej.

  • 7. Data: 2022-09-14 20:49:30
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > zdecydowana większość gospodarstw domowych korzysta z taryfowanych cen energii

    to jeszcze nam napisz, skoro jesteś taki wyrywny na którym miejscu w EU
    jest Polska pod względem rozpierdalania pieniędzy z opłat emisyjnych - i
    gdzie są te pieniądze, które miały zdaje się iść na modernizację
    energetyki ?

  • 8. Data: 2022-09-14 21:23:17
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    sundayman napisał(a):

> [...]
    > jest Polska pod względem rozpierdalania pieniędzy z opłat emisyjnych - i
    > gdzie są te pieniądze, które miały zdaje się iść na modernizację

    https://twitter.com/Buckarobanza/status/157004449182
    1682690

  • 9. Data: 2022-09-14 21:38:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 14 września 2022 o 20:49:34 UTC+2 sundayman napisał(a):

> [...]
    > jest Polska pod względem rozpierdalania pieniędzy z opłat emisyjnych - i
    > gdzie są te pieniądze, które miały zdaje się iść na modernizację
    A dlaczego miałby to napisać?

  • 10. Data: 2022-09-15 11:31:09
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Dowiesz się jak przyjdzie rozliczenie.
    > A wiesz, jakie płacisz podatki?
    > Tego też się dowiesz, jak będziesz rozliczał w przyszłym roku, zapewne już po
    wyborach.

    Nie bardzo, nawet na torturach nie zdradziłbym ile płacę podatku np za
    dom i całą nieruchomość, z prostej przyczyny - nie pamiętam szczegółów.

    Co do cen prądu tym bardziej - grubo ponad rok za niego nie płacę.
    Rozliczenie mam przed nosem, tylko że na nim ani wzmianki o cenie za sam
    prąd.