  • 41. Data: 2023-11-26 13:53:27
    Temat: Re: Ceny polis w ostatnim czasie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Te 70% rynku leży całkowicie poza kwestią moich zainteresowań i
    > wypowiedzi. Nazywaj sobie je jak chcesz, bylebyś nigdy nie
    > sugerował , że się o nich wypowiadam.

    Ale jaja.
    Ty musisz po prostu zaznaczac ze to co mowisz nie dotyczy realiow a
    jedynie twojego kregu zainteresowan.
    Zabija to co prawda sens dyskusji o sytuacjach ogolnych ale
    przynajmniej jest jasnosc ze nie bronisz faktow a jedynie swojego ich
    pojmowania.
    Ale dziekuje za szczerosc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 42. Data: 2023-11-26 13:53:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik io i...@o...pl.invalid ...

    > Nie no, jest wyliczenie, ale wydaje się, że dopuszczalne jest
    > ubezpieczenie, przynajmniej na nieco mniejszą wartość. Na większą
    > też, ale większej i tak nie wypłacą a mniejszą chętnie.

    Nie mam pojecia co chciałes przez to powiedziec.
    Jak przyjezdzam autem wartym 30 tysiecy to twoim zdaniem na ile powinno
    byc ubezpieczenie i ile trzeba wypłacic jak bedzie szkoda całkowita?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 43. Data: 2023-11-26 13:53:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Nie robią tak, bo prawo i tak tego zabrania.
    >
    > "Suma pieniężna wypłacona przez ubezpieczyciela z tytułu
    > ubezpieczenia majątkowego nie może być wyższa od poniesionej
    > szkody (art. 8241 § 1 k.c.)"

    Nikt nie mowi o zawyzaniu.
    Ale jezeli auto jest warte 30 tysiecy a oni proponuja 20 tysiecy?

    > Przecież ubezpieczyciel jest podmiotem komercyjnym. Jeżeli warunki
    > jakie proponuje nie odpowiadają, to można iść do innego. W
    > przypadku odszkodowania, zawsze możesz się domagać więcej - móc
    > można.

    To prawda ale jezeli zakładamy dobra wole obu stron i klienta który nie
    po to idzie do fachowca zeby najpierw zajmowac sie wycena swojego
    samochodu a dopiero potem isc do ubezpieczyciela?
    Przeciez wartosc samochodu nie ma dla mnie zadnego znaczenia dopoki nie
    bede musiał sobie kupic innego, bo ten ulegnie zniszczeniu albo np
    kradziezy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 44. Data: 2023-11-26 16:10:59
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 26.11.2023 o 13:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik io i...@o...pl.invalid ...

    >>> wyliczenie. Jezeli to nie jest wyliczenie wartosci samochodu to

    > Nie mam pojecia co chciałes przez to powiedziec.

    Czego konkretnie nie rozumiesz?

    > Jak przyjezdzam autem wartym 30 tysiecy to twoim zdaniem na ile powinno
    > byc ubezpieczenie i ile trzeba wypłacic jak bedzie szkoda całkowita?

    Na tyle, na ile się umówicie :-) No ale jest jednak trochę inaczej.

  • 45. Data: 2023-11-26 19:26:49
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 26.11.2023 o 13:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Nikt nie mowi o zawyzaniu.
    > Ale jezeli auto jest warte 30 tysiecy a oni proponuja 20 tysiecy?

    To się pytam czy uaktualnili Ci w ogóle wartość samochodu?

  • 46. Data: 2023-11-27 07:34:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Ale jaja.
    > Ty musisz po prostu zaznaczac ze to co mowisz nie dotyczy realiow

    I tak w każdym poście?
    Sam sobie dodawaj, że piszesz o realiach świata złomów, możesz w każdym
    poście.

    To są Twoje realia, nie mój problem.

  • 48. Data: 2023-11-27 22:53:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik io i...@o...pl.invalid ...

    > To się pytam czy uaktualnili Ci w ogóle wartość samochodu?

    Wzgledem poprzedniego roku?
    Nie mam pojecia i nie chce mi sie sprawdzac.
    Interesuje mnie ubezpieczenie które zawieram teraz i ono ma byc
    adekwatne.
    Ale zeby było smieszniej, na innym aucie gdzie wziałem tylko minicasco
    wyceniono mi je drozej nizbym je sprzedał i drozej niz 4 lata nowsze to
    drugie auto. Jakies dziwne anomalie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 47. Data: 2023-11-27 22:53:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > I tak w każdym poście?
    > Sam sobie dodawaj, że piszesz o realiach świata złomów, możesz w
    > każdym poście.
    >
    > To są Twoje realia, nie mój problem.

    jezeli opisuje fakt który dotyczy 80% rynku to mozesz oczywiscie miec
    inne zdanie ale zaznacz ze to dotyczy 20% wycinka który ciebie
    interesuje.
    Bo podwazasz teze która jest prawdziwa tylko dlatego ze "w sposob
    niemy" ograniczyłes pole badania.

    wiem ze w Polsce sie tak utarło ale twoje zdanie i zdanie twojego
    szwagra nie czynia jeszcze badania opinii publicznej!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 49. Data: 2023-11-27 22:53:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik io i...@o...pl.invalid ...

    > Czego konkretnie nie rozumiesz?

    Tego co wyjasniłem powyzej.
    Przeczytanie dwóch zdan jednym ciagiem stanowi dla ciebie problem ze
    musisz je rozbic i o kazde zapytac oddzielnie?

    > Na tyle, na ile się umówicie :-) No ale jest jednak trochę
    > inaczej.

    Czyli wycena nie ma zadnego znaczenia? Rozumiem.
    No to własnie dokładnie ten absurd a raczej ta nieuczciwosc chciałem
    wskazac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 50. Data: 2023-11-28 01:32:02
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 27.11.2023 o 22:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik io i...@o...pl.invalid ...

    > Wzgledem poprzedniego roku?
    > Nie mam pojecia i nie chce mi sie sprawdzac. ...

    To bez sensu dalsza gadka.