  • Data: 2022-09-14 16:30:01
    Temat: Re: Cewki SMD?
    Od: adam13lat <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 14 Sep 2022 16:14:03 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Joule thief?

    > Widzę, że nie przyszedłeś tutaj po pomoc.
    Widze, że Pan wie lepiej. Zaiste fascynujące. Tylko Piotr odpowiada
    rzeczowo i podaje konkrety. A jeśli ktoś próbuje odpowiadać w stylu: "jaki
    to ja jestem mądry" - typowa maniera współczesnych wykładowców akademickich
    - to dzisiaj mało kogo już to interesuje.

    > Jeszcze jedna taka uwagą w
    > stosunku do osoby o o wiele większej wiedzy a po prostu trafisz do
    > kosza.
    Jeśli jest Pan jego adwokatem, to niech Pan ogarnie również i jego
    śmietnik.

    --
    Adam Blat