  • 11. Data: 2009-08-22 09:38:11
    Temat: Re: Ch. strzelił reszte sezonu i tigera
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Miecio pisze:

    > Takie kancelarie zdzierają minimum 20% od kwoty całego odszkodowania (a
    > nie kwoty którą wywalczą) - warto o tym pamiętać bo można wyjść na minus.

    Pomijajac ze wielu takim czesto wcale sie nie spieszy z szybkim
    zakonczeniem sprawy..

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 12. Data: 2009-08-22 11:07:29
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 22 Sie, 08:17, Miecio <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Takie kancelarie zdzierają minimum 20% od kwoty całego odszkodowania (a
    > nie kwoty którą wywalczą) - warto o tym pamiętać bo można wyjść na minus.

    no popatrz, widac o tym nie widzieli jak moja sprawe prowadzili:)
    bo ja chcialem po dobroci 5tys, ale Hestia kazala mi sie wypalowac,
    wiec poszedlem do Zimmermannazaplacilem 1tys za pierwsze pismo i to
    byl koniec moich kosztow. Po 3 latach procesowania sie dostalem od
    Hestii 15tys, a kancelaria rowniez od Hestii 3tys, wiec powodow do
    narzekania nie mialem
    no ale nikogo nie zmuszam zeby korzystal z ich uslug, moze sa lepsze
    firmy

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 13. Data: 2009-09-04 07:35:43
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Lisciasty" <l...@p...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    > Na lokalnej już sobie pojęczałem ale tu też se
    > ulżę, a co... A może któś coś doradzi.
    [...]
    > Jutro załatwiam macacza z ubezpieczalni,
    > (facet ma oc w hestii),

    Za dzwonek z Czerwca boksuje sie z Hestia bez skutku do dzis. Jak dotychczas
    to gnoje najgorszego autoramentu z jakimi mialem do czynienia. Majac na
    wzgledzie ew. poszkodowanych, nie wzialbym u nich OC nawet gdyby do tego
    doplacali.
    Dobrze zes w jednym kawalku, padake sie odtworzy, zycze odmiennych
    doswiadczen z cwaniakami z Sopotu.

    weFAQ&v=qvj

  • 14. Data: 2009-09-04 10:04:06
    Od: Siwa <p...@i...pl>

    On 18 Sie, 22:36, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
> [...]
    > byłem u znachora i mam świstek że noga
    > skręcona. Innych szkód na ciele nie ma
    > poza siniakami które pewnie wyjdą jutro.
    > Czy poza użeraniem się o kasę za motór
    > jest sens walczyć o coś jeszcze?
    > Paragonów za łachy nie mam,
    > jutro od kontakta dostanę pewnie zwolnienie,
    > pytanie na jak długo.
    >
    > Generalnie jestem wkurwiony na maksa
    > bo motong był wybrany spośród milionów
    > i pewnie następnego takiego nie dostanę
    > za te ochłapy które mi wypłacą :/
    >
    > Pozdrawiam
    > Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/

    Cześć, Prowadziłam firmę przez dwa latam które specjalizowała się w
    takich sprawach i współpracowała z Kancelarią w W-wie, jeśli masz
    życzenie pomogę p...@i...pl . Więcej informacji udzielę
    telefonicznie bądź osobiście (jestem z Łodzi) .
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-09-04 23:02:30
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości
> [...]
    > dotychczas to gnoje najgorszego autoramentu z jakimi mialem do
    > czynienia. Majac na wzgledzie ew. poszkodowanych, nie wzialbym u

    Bardzo również polecam unikania MTU - trudniej niż z Link 4 coś
    wyszarpać.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 16. Data: 2009-09-05 06:59:11
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Jasio pisze:

    b.googlegroups.com...

    > Bardzo również polecam unikania MTU - trudniej niż z Link 4 coś wyszarpać.

    Ekhm, jesli juz mowa o tych "zlych" TU, to nie polecam PTU SA. Chyba ze
    ktos lubi sady i dlugotrwale procesy ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 17. Data: 2009-09-05 11:10:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > Bardzo również polecam unikania MTU - trudniej niż z Link 4 coś wyszarpać.

    Ale jak unikanie ? Jaki masz wplyw na to gdzie ma OC gosc ktory w Ciebie
    przywali ? Ja mam auto ubezpieczone w MTU bo tanio. A o reszte niech sie
    martwi ten w ktorego przywale. Zreszta jakos nikt z poszkodowanych w
    moich 3 kolizjach nie mial problemow z odszkodowaniem. Wiem bo mnie
    dosyc szybko informowano zawsze ze z mojego OC wyplacono jakas tam sume.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 18. Data: 2009-09-05 19:53:46
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Kuczu"
    Wiem bo mnie dosyc szybko informowano zawsze ze z mojego OC wyplacono jakas
    tam sume.

    Ano tylko pomiedzy info o wyplacie z Twojej polisy a wyplata poszkodowanemu
    zwykle mija dosc duzo czasu - podobnie jak w reklamie "decyzja o wyplacie"
    to nie wyplata...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 19. Data: 2009-09-06 18:23:21
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

> [...]
    > poszkodowanych w moich 3 kolizjach nie mial problemow z
    > odszkodowaniem. Wiem bo mnie dosyc szybko informowano zawsze ze z

    Radzę unikac tych co mają na szybie naklejkę Link4 albo MTU.
    Martwię się jako ten, w którego możesz przywalić. Kiedyś się
    martwiłem, mam przykre doświadczenia i chciałem przygotować
    ewentualnych poszkodowanych na dłuższe terminy i niższe wypłaty.
    Jeśli skoro ktoś ubezpieczony przez takiego directa chce się dogadać i
    zapłacić za straty w gotówce, to byłbym bardziej skłonny.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 20. Data: 2009-09-06 18:28:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > Radzę unikac tych co mają na szybie naklejkę Link4 albo MTU.

    Ja nie mam naklejki

    > Jeśli skoro ktoś ubezpieczony przez takiego directa chce się dogadać i
    > zapłacić za straty w gotówce, to byłbym bardziej skłonny.

    W zyciu, majac wazne OC, nie zaplacilbym ani grosza. Komukolwiek. Po to
    mam OC zeby nie placic.