  • 11. Data: 2012-07-23 22:52:25
    Temat: Re: Chapsy - używa ktoś?
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:jujti8$72k$1@node2.news.atman.pl...

    > Jeśli naruszyłem jakieś tabu, to przepraszam.
    > To nie było moją intencją.

    Jakie tabu ? Ja czasami jezdze w chapsach, szczegolnie w upaly i na
    srednie traski. Ale to raczej dla ochrony przed przewiewaniem nogawek i
    masa owadow, ktore potrafia skutecznie zasyfic spodnie.

    > Czy noszenie chapsów jest "fo pa"?

    Na czoperach to nie jest nic nadzwyczajnego :)

    > Wydaje się, że, dodatkowy, zakładany na zwykłe jeansy, skórzany
    > ochraniacz - chaps - z protektorami mocowanymi dodatkowymi paskami,
    > wydaje się być dobrym rozwiązaniem.

    Szczegolnie ze czesto szlif przebiega na dupie :) i tu nie ma mowy o
    zadnej chapsowej ochronie :)

    > Jednak takich chapsów z protektorami, nie widziałem na żadnej ze stron
    > w sieci.
    > Ciekawe dlaczego?

    Dla tego ze co bys nie cudowal i tak chapsy tylka nie chronia.

    pozdrawiam,

  • 12. Data: 2012-07-24 07:22:00
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-23 11:07, WW pisze:
    > Witam

    czesc

    > Ma ktoś doświadczenie w tej materii?

    Dawno temu jezdzilem w takich portkach, teraz jezdze w jeansach a jesli
    jade dalej to motocyklowych.
    W praktyce daja tylko wiatroszczelnosc i wodoszczelnosc.

    > Dziwi mnie tylko, że nie ma chapsów z protektorami - dlaczego?
    > Przecież ich efektywność nie będzie inna od tych w specjalnych spodniach.
    > A może się mylę?

    IMHO mylisz sie, czapsy nie sa dopasowane, szansa na pozostanie
    ochraniacza na miejscu jest mala.
    Zreszta te co mialem jakis tam ochraniacz mialy, na biodra i kolana. G.
    to dawalo, poza oczywiscie lepszym samopoczuciem.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 13. Data: 2012-07-24 08:44:14
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-07-23 18:37, AZ pisze:

    > Jakie sa te skutki?

    Kiedyś spotkałem w Wiźnie grupę motocyklistów.
    Był bardzo ciepły dzień. Oni wszyscy .... mieli bardzo specyficzny
    zapach. :-(
    Sądzę, że na takie dni powinno istnieć coś lżejszego i
    przewiewnego/oddychającego.

    > Spada sie przewaznie na biodro/dupe
    > i szlifuje dupa. W czym te chapsy tu pomoga? Wolalbym szlifowac dupa
    > w motocyklowych jeansach niz takich zwyklych.

    To macie obaj racje. O tym nie pomyślałem. Chapsy nie chronią tyłka.
    Dzięki

    Pozdrawiam
    WW

  • 14. Data: 2012-07-24 08:45:39
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-07-23 22:52, cpt. Nemo pisze:

    > Szczegolnie ze czesto szlif przebiega na dupie :) i tu nie ma mowy o
    > zadnej chapsowej ochronie :)
    >
    > Dla tego ze co bys nie cudowal i tak chapsy tylka nie chronia.

    Jak pisałem, o tym nie pomyślałem.
    Dzięki.

    Pozdrawiam
    WW

  • 15. Data: 2012-07-24 08:49:46
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:julg7v$krm$1@node2.news.atman.pl... > Sądzę, że na takie dni powinno
    istnieć coś lżejszego i
    > przewiewnego/oddychającego.

    Przeciez jest od dawna: podkoszulek, krotkie spodnie i klapki. Tu prawie
    wszyscy tak jezdza. Oprocz maverika. On dodatkowo ma szlafrok z gola baba...

    --
    Grzybol

  • 16. Data: 2012-07-24 08:50:08
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-24 08:44, WW pisze:

    > Sądzę, że na takie dni powinno istnieć coś lżejszego i
    > przewiewnego/oddychającego.

    cos w tym stylu
    http://www.sklep-motocyklowy.com.pl/spodnie-flm-dams
    kie-air-mesh-wp-czarne-p-6344.html

    Oddychajace to sobie zostaw na zimne dni :)
    Generalnie jak jest goraco to tkanina typu mesh najlepiej sie nadaje.

    pozdr
    newrom

  • 17. Data: 2012-07-24 09:21:53
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 23.07.2012 18:19, WW wrote:
    > Widziałem sporo spodni z kieszonkami na kolanach i czasem biodrach, na
    > protektory. Zdecydowana większość z nich nie ma żadnego dodatkowego
    > mocowania tych protektorów. W razie wypadku, moim zdaniem amatora,
    > raczej nie spełnią swojego zadania.

    Spełnią. Raz sprawdzone. Utrzymały się na miejscach. Z kieszeni na
    kolanach, mocowane wewnątrz dodatkowo rzepem nie mają raczej szans
    wylecieć. Te na biodrach mimo, że przypięte wąskim paskiem velcro też
    zostały na swoich miejscach.
    Oczywiście wszystko zależy od sytuacji, ale ogólnie dają radę.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 18. Data: 2012-07-24 09:57:58
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    WW napisał(a):
    > To macie obaj racje. O tym nie pomyślałem. Chapsy nie chronią tyłka.

    Onie nie maja chronic, czapsy maja ulatwiac sprawdzanie oleju.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 19. Data: 2012-07-24 10:27:24
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Onie nie maja chronic, czapsy maja ulatwiac sprawdzanie oleju.

    ?????????????

    Pozdrawiam
    WW

  • 20. Data: 2012-07-24 11:04:49
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 23-07-2012 18:19, WW pisze:

    [cut]
    > Czy noszenie chapsów jest "fo pa"?

    Ten, no, jak lubisz wygladac jak "waginosceptyk" z
    http://lilyincanada.files.wordpress.com/2012/01/vp.j
    pg
    to mozesz nosic ;)
    Juz nie mowiac o tym, ze takie wynalazki to atrapa spodni motocyklowych.

    --
    pozdr
    Rogal