    From: KJ Siła Słów <K...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Chińska tandeta?
    Date: Wed, 22 Apr 2009 14:12:37 +0200

    (pj) pisze:

    > Podsumowując naprawy po 29164km (czynności eksploatacyjne pomijam):
    > - linka prędkościomierza (stara się ukręciła)
    > - instalacja elektryczna (pojawiły się błędy prawdopodobnie w skutek
    > zalania wodą)
    > - seger dźwigni zmiany biegów (poprzedni zgubiłem podczas jazdy)
    > - mocowanie osłony akumulatora (fabryczne "wtyki" popękały)
    > - układ napędowy Regina (BTW: WTF?)
    > - bagażnik (przełamał się na pół) i prawe mocowanie siedzenia (pękło na
    > fabrycznym spawie)
    > - tylny czujnik stopu (stary się rozsypał)
> [...]

    Powiedzialbym ze na 30 kkm po polskich drogach, w bylo nie bylo
    chinczyku to nie jest tak zle. Mozna sie bylo spodziewac ze taka czy
    inna linka czy plastik czy czujnik nie da rady. Szpilka wydechu czy
    subframe to juz gorzej, ale w hayabusach tez subframe pekaly.

    A przez 30 kkm to jak sie mocno jezdzi to idzie zakatowac kazdy skuter.

    KJ