    From: RadoslawF <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Chińska tandeta?
    Date: Wed, 22 Apr 2009 17:31:51 +0200

    Dnia 2009-04-22 16:12, Użytkownik Dysiek napisał:

    > Za moje Virago dalem 4,8 tysiaca w lutym br. Nie mowie, ze wyglada jak z
    > salonu, ale prezentuje sie bardzo dobrze (foto:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef964d571bba24db
    .html ). Nie wiem ile
    > chinczyk, ale biorac pod uwage ogloszenia z otomoto (np.
    > http://otomoto.pl/kingway-lifan-yamaha-virago-M12420
    39.html ;
    > http://otomoto.pl/keeway-super-shadow-yamaha-virago-
    M1256621.html ) pewnie
    > kolo 5-6 tysiecy. Co kto lubi - ja widzac tego 2 letniego chinczyka mysle,
    > ze dobrze wybralem.

    Ten keeway-super-shadow ma na fotkach napis honda. :-)
    Po fotkach to jednak wolał bym 2 letniego lifana niż pełnoletnią
    yamahę. No chyba że po obejrzeniu z bliska lakier i chromy
    w tym dwulatku będą wyglądały na dwanaście lub dwadzieścia.

    Jak na razie tanie chińczyki są świetna alternatywą na pierwsze
    moto, zwłaszcza dla dzieciaka która ma dopiero co wyrobione
    prawo jazdy. Tanie, nie za szybkie ale nowe więc idealne na prezent.
    Wyrośnie z A1 to na własny koszt podejmie decyzję czym jeździć
    i raczej wybierze coś z pojemności w których chińszczyzna już
    nie występuje.