  • Data: 2022-07-04 16:37:51
    Temat: Re: Chłodzenie maszyn wodą pitną
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.07.2022 o 13:14, PeJot pisze:
    > podobno UE nie lubi gdy woda pitna jest używana do chłodzenia i zrzucana
    > do kanalizacji. Ktoś podpowie konkretny przepis obejmujący *urządzenia
    > przemysłowe* ?

    Na ile przejrzałem dostępne źródła, to nie ma zakazu ogólnego. Normuje
    to prawo miejscowe, czyli dana Gmina ustanawia zakazy. Do takiego
    wniosku doprowadził mnie artykuł: https://tiny.pl/93pk7. Przepis karny
    do tego jest w Kodeksie Wykroczeń.

    UStawa Prawo Wodne zawiera ograniczenia korzystania z wody śródlądowej
    (konieczne zgody), ale jak rozumiem tu nie o to chodzi. Ustawa
    o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków nic na
    ten temat nie mówi. Inne przepisy mi do głowy nie przychodzą.

    --
    Robert Tomasik