  • 1. Data: 2016-01-01 00:58:09
    Temat: Re: Cicha klawiatura do peceta (USB)
    Od: "Roman S." <n...@...hate.spam>

    W dniu 2016-01-01 o 00:16, Pszemol pisze:
    > Czy ktoś może polecić cichą klawiaturę która nie ma
    > charakterystycznego, plastikowego "klicka" przy każdym
    > naciśnięciu guzika? Obecnie używam DELL SK-8115:
    > http://archive.benchmarkreviews.com/index.php?option
    =com_content&task=view&id=376&Itemid=65&limitstart=7

    Sprawdź Logitech Illuminated, ja używam od kilku lat i jestem bardzo
    zadowolony - cicha, chociaż nie bezgłośna. Czy można jej klik określić
    jako "plastikowy" - trudno mi powiedzieć.

    --
    Roman S.

  • 2. Data: 2016-01-01 03:34:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-01 o 00:58, Roman S. pisze:
> [...]
    > zadowolony - cicha, chociaż nie bezgłośna. Czy można jej klik określić
    > jako "plastikowy" - trudno mi powiedzieć.

    Kawiatura NatEc z podświetlanymi klawiszami (3 kolory)

    --
    animka