  • 1. Data: 2015-12-29 22:16:59
    Temat: SO DIMM DDR3 1,35V a 1,5V
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Chciałem w netbooku dołożyć trochę RAMu (Acer AOC257).
    Obecnie jest tam fabrycznie zainstalowana kość PC3-10700 (667MHz),
    która działa na 1,5V. Z tego co widzę na Allegro kości (2GB - więcej nie
    da rady) są albo na 1,35V albo nie ma takiej informacji w opisie.

    Czy MoBo w tym netbooku obsłuży taką kość na 1,35V ?

  • 2. Data: 2015-12-30 08:58:52
    Temat: Re: SO DIMM DDR3 1,35V a 1,5V
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 29 Dec 2015 22:16:59 +0100, Radek D napisał(a):

> [...]
    > da rady) są albo na 1,35V albo nie ma takiej informacji w opisie.
    >
    > Czy MoBo w tym netbooku obsłuży taką kość na 1,35V ?

    1,35V zawsze będzie działać w płycie na 1,5V. Odwrotnie niekoniecznie.