  • 1. Data: 2015-12-29 20:40:27
    Temat: skąd windows 10?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wypisuje mi na stronie ms, że mam za stary windows i nie da się na nim
    sciągnąc pliku iso i nagrać na płytę... może Ktoś wie gdzie leży
    instalaka win 10 64 pl pro?

  • 2. Data: 2015-12-29 21:04:52
    Temat: Re: skąd windows 10?
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    W dniu 29.12.2015 o 20:40, platformowe głupki pisze:
    > wypisuje mi na stronie ms, że mam za stary windows i nie da się na nim
    > sciągnąc pliku iso i nagrać na płytę... może Ktoś wie gdzie leży
    > instalaka win 10 64 pl pro?

    Jeśli program pobrany ze strony
    https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/wi
    ndows10
    nie pozwala ci na stworzenie ISO
    to oznacza to między innymi, iż twój system jest zbyt stary
    abyś mógł skorzystać z prawa do darmowej aktualizacji.
    Samo ISO bez klucza, do niczego ci się nie przyda.

    Jeśli chcesz używać Windows 10 jako systemu do pracy
    to nie pozostaje ci nic innego jak wejść do sklepu:
    http://www.microsoftstore.com/store/mseea1/pl_PL/pdp
    /Windows-10-Home/productID.320428400
    i wybrać jedną z 3 opcji Kup Windows 10

    Jeśli jednak chcesz tylko przetestować nowy system,
    to tak jak wszyscy inni, możesz zarejestrować się na stronie:
    https://www.microsoft.com/en-us/evalcenter/evaluate-
    windows-10-enterprise
    i pobrać 90-dniową wersje testową
    najbardziej rozbudowanej wersji systemu.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2015-12-29 22:49:26
    Temat: rac?Re: skąd windows 10?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    W dniu 2015-12-29 o 21:04, Robert Winkler pisze:

> [...]
    windows-10-enterprise
    > i pobrać 90-dniową wersje testową
    > najbardziej rozbudowanej wersji systemu.

    czyli skad pobrac????

  • 4. Data: 2015-12-30 10:17:03
    Temat: Re: rac?Re: skąd windows 10?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > czyli skad pobrac????
    Musisz poszukać jakichś pis-owskich serwerów, bo podane miejsca są na
    pewno po-wsko/ueuropejskie i dlatego u ciebie nie działają.

    Maciek

  • 5. Data: 2015-12-30 11:18:32
    Od: miab <m...@w...pl>

    ardziej rozbudowanej wersji systemu.

    > czyli skad pobrac????

    Wejść z buta jak prezesik albo antonio i zażądać wydania.

    miab

  • 6. Data: 2015-12-30 12:05:00
    Od: q <...@i...ru>

    > czyli skad pobrac????

    jak to skad?
    od towarzyszy z Moskwy
    nie dostałes od nich deputatu na 10-ke?
    _

  • 7. Data: 2015-12-30 12:09:14
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > wypisuje mi na stronie ms, że mam za stary windows i nie da się na nim
    > sciągnąc pliku iso i nagrać na płytę... może Ktoś wie gdzie leży
    > instalaka win 10 64 pl pro?

    Trzeba dorobić kluczyk i w środku nocy wejść do siedziby Microsoftu, tam
    na pewno będzie czekała na ciebie instalka.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2015-12-30 12:11:42
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie daję wiary, że naprawdę jesteście pierdolnięci...

  • 9. Data: 2015-12-30 12:24:16
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    > wypisuje mi na stronie ms, że mam za stary windows i nie da się na nim
    > sciągnąc pliku iso i nagrać na płytę... może Ktoś wie gdzie leży
    > instalaka win 10 64 pl pro?
    Pobierz "Media Creation Tool" i za jego pomocą wybierzesz wersję jaka ci
    potrzebna. Sam program Media Creation Tool znajdziesz w necie.

  • 10. Data: 2015-12-30 12:27:06
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > nie daję wiary, że naprawdę jesteście pierdolnięci...

    Chyba ty i twój ojciec kiedy cię robił myląc kozę z twoją starą.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl