    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ciekawe miejsca i trasy dla motocyklistów
    Date: Mon, 07 Apr 2014 20:09:49 +0200
    From: Drzewo <d...@w...pl>

    W dniu .04.2014 o 21:52 <y...@g...com> pisze:
    > ale gdzie są te fajne trasy, winkle itede np na trasie z W-wy do do
    > pałacu w Otwocku czy Czersku? nie mówię że ich nie ma, ale np do czerska
    > można pojechać nudną trasą z tirami przez Otwock lub Górę Kalwarię...
    > nuuuuda
    > osobiście do Czerska znam z Warszawy (Ursynów) fajna całkiem trasę (z 6
    > na 10) przy samej Wiśle - ale jej u Ciebie nie ma zaznaczonej.. I to ona
    > (albo inna miła trasa) powinna być zaznaczona a nie sam cel.
    >
    > jeśli o mnie chodzi (ale to tylko moja opinia) - na takiej stronie
> [...]

    Dzięki za odzew i podzieleni się uwagami. Przyznam Ci racje, na pewno
    trasy są obecnie na nieco dalszym planie, ale to się zmieni - niestety
    wymaga to troche czasu i nakładu pracy. Czasem nie dodaje opisu, bo jest
    to jakiś wpis z wikipedii a każdy może sobie wygooglować informacje o tym
    miejscu - chodzi tylko o złapanie kierunku do jazdy i po to jest mapka z
    miejscami, reszte można znaleźć w necie.

    Poza tym każde miejsce ma swoją tablice właśnie po to aby można było tam
    zostawić jakieś bardziej wartościowe informacje z punktu widzenia
    motocyklisty - np. polecić nocleg w okolicy czy właśnie podzielić się
    informacją na temat najlepszej trasy do tego miejsca.

    Obecnie skupiam się nad miejscami, bo z mojego punktu widzenia to jest
    najistosniejsze - przychodzi weekend i jest problem gdzie jechać albo ten
    problem że wszędzie już byliśmy, a przydałoby się obrać nowy cel a nie w
    kółko latać w te same miejsca. Sam przy dodawaniu miejsc na Śląsku
    znalazłem conajmniej 10 nowych o których nie wiedziałem i to jest plus
    takiej mapki.

    Kwestie trasy zawsze można podejrzeć na mapie google i samemu wybrać co
    nam pasuje - czy więcej winkli, czy może szybki przelot głównymi drogami,
    to już inwencja samego motocyklisty.

    Obecny plan jest taki żeby zrobić kompletną baze ciekawych miejsc(Obecnie
    500), a w drugiej kolejności skupić się nad trasami i dodać możliwość
    wysyłania własnych tras w formacie gpx. Jakbym mógł robić 10 rzeczy na raz
    to na pewno byłoby już to i to, a tak trzeba czekać :)

    Acha - odzew też mnie pozytywnie zaskoczył, sporo miejsc dostałem na maila
    więc widzę że pomysł nie był zły, nawet jeśli nie ma jeszcze możlwiości
    przeglądania samych tras na mapce :) Wszystkim którzy wysłali mi
    propozycje miejsc i zdjęcia dziękuje.

    Pozdrawiam,
    Drzewo.