  • Data: 2016-08-22 22:38:14
    Temat: Re: Ciekawostka
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-22 o 19:55, w...@g...com pisze:
    > Jaką temperaturę, gdzie i jak mierzoną ustawić by było poprawnie?

    Kolego, jak potrzebujesz takiej dokładności, powinieneś kupić lodówkę z
    cyfrowym odczytem temperatury.

    U mnie to było tak, że 4 lata temu rodzina mnie poprosiła "zobacz czemu
    ta lodówka nie działa", znalazłem zepsuty termostat Danfoss. Pan w
    sklepie z częściami termostatu Danfossa nie miał, dał jakiegoś
    chińczyka, który wytrzymał właśnie 4 lata (też było lato, jak wtedy
    zmieniałem) i teraz wstawiłem następnego chińczyka, bo taki w sklepie
    mieli. Cena 31 zł, więc nie jakaś straszna. Mam nadzieję, że jak za 4
    lata znowu się zepsuje, to krewni kupią sobie nową lodówkę.