    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Date: Mon, 28 Nov 2022 10:05:17 +0100

    Sun, 27 Nov 2022 13:54:05 +0100, nadir

    Tylko nie bierzesz pod uwagę że: a) najm jest tańszy startowo niż zakup "na
    właśność" b) masz gwarancję przez cały okres trwania anjmu (literalnie jak
    się zepsuje to dostajesz nowy albo zastępczy, ale od ręki) c) upgrejdy
    młotka są w cenie najmu itd.

    Ja teraz profesję zmieniłem i się budowlanką zająłem. Jakbym miał sobie
    kupić wiertnicę do żelbetu to 20-30 tys. (z różnymi koronami) a tak
    wynajmuję na dobę za 200-300 zł, opieprzam ile się da, oddaję i się nie
    martwię czy się zesra i będę musiał oddać do serwisu i płacić (i czekać),
    czy trzeba kupić już nową koronę itd. Zresztą ostatnio mi się zesrała
    wiertnica w trakcie pracy, zrobiłem sobie herbatkę, w ciągu pół godziny
    wynajmujący przyjechali SAMI DO MNIE z zastępczą i mogłem pracować dalej.

    > A do tego licencjonowane gwoździe. Świat bez wad.
    > Na dodatek są debile, którzy przyklaskują takim pomysłom.

    Przyklaskują, bo im (wszystkim) się to bardziej opłaca. No ale są debile,
    którzy myślą że jak coś kupią na tzw. "własność" to świat z automatu będzie
    im się kładł do stóp.

    --
    Pozdor
    Myjk