    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Date: Sat, 3 Dec 2022 16:46:07 +0100

    W dniu 03.12.2022 o 14:48, Myjk pisze:
    > Sat, 3 Dec 2022 12:25:45 +0100, ii

    > Oczywiście że można "utrudniać" np. w ramach ochorny ludności. Od lat się
    > to dzieje.

    Od lat to wszyscy jeździmy spalinówkami. Teraz niektórzy chcą nie
    jeździć i zmuszać do tego innych. No to niech sobie znajdą miejsce,
    gdzie tak jest i tam zmuszają. Proste.

    > Dlatego się nie wylewa ścieków do rynsztoku, dlatego trzeba mieć
    > SZCZELNE szamba, trzeba mieć kwitki na wywóz nieczystości itd. Oczywiście
    > jak się wprowadzało zmiany i karało za dotychczasowy preceder, też się
    > znaleźli tacy co jęczeli że to dyskryminacja, bez sensu i w ogóle jak tak
    > można, a teraz kto o nich pamieta, nikt.

    No chyba jw. Ci, co chcieli zmian powinni sobie znaleźć miejsce i tam je
    wprowadzać a nie wszystkich prostować.

    > Niebawem to samo będzie ze
    > spaliniakami czy innymi kotłami na paliwo stałe i się ludzie za parę lat
    > będą dziwić jak to można było kiedyś żyć w takim syfie (vide obecna
    > kanalizacja a ówczesne rynsztoki).

    Czemu już się nie dziwią?

    > To że są dopuszczone do ruchu o niczym nie świadczy.

    Nie? Po cóż więc są dopuszczone?

    > Wiele rzeczy dzisiaj
    > jest dopuszczonych, a jutro już nie będzie

    No to jak jutro będziesz miał inne samochody to tak będzie a na razie
    masz te, które masz.

    > -- w ramach ochrony
    > ludzi/środowiska.

    W ramach bicia piany. Ludzie wcale tego nie chcą. Jakby chcieli to by
    się wyprowadzili na wieś lub tp. Oni chcą właśnie tak żyć, w tym
    smrodzie itp itd.

    > Zresztą nikt im aktualnie nie broni jeździć/stać, tylko
    > nie mogą jeździć po pasie wyznaczonym dla KM,

    No i właśnie, te pasy były kiedyś dla wszystkich. Jakby wybudowali nowe
    to inna sprawa.

    > czy wjeżdżać do stref gdzie
    > jest duże zagęszczenie ludzi, których by mogły wyziewami z rury truć.

    Zbudujmy nowe miasta dla nowych ludzi a nie zawracanie gitary czymś co
    ludzi wcale nie interesuje.

    > Natomiast dlaczego taksówki mogą jeździć po buspasach to jest dla mnie
    > odwieczna zagadka.

    Żebyś mógł dojechać na i z dworca kolejowego z walizką. Albo jak jesteś
    nachlany nie robił awantur w KM. Itp itd.