  • Data: 2020-10-14 15:54:44
    Temat: Re: Cierpienia młodego wynalazcy w realiach PRL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5a648eb0-e86d-40d0-bb12-e1e6c5b776ebo@g
    ooglegroups.com...
    W dniu wtorek, 13 października 2020 01:27:56 UTC+9 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Ale traktor tych niutonometrów ma dużo. Ten most się robi grubaśny.

    Ciezarowka terenowa tez ma duzo.
    A most i tak musi byc grubasny, skoro ma je przeniesc.

    Tylko o ile pamietam - w ursusach to bylo na sztywno polaczone. Nie
    wiem jak w tych nowoczesnych traktorach.

    Tu na filmie ... widac, ze kola jakos wachliwie mocowane, dorobil te
    elementy, czy one i tak byly, tylko odpowiednio nimi sterowac ?

    >Na winogrona.

    Sluszna uwaga. Ale czy to sie traktorami obrabia, czy jakos recznie ?

    Obrobki tam chyba duzo nie ma, za to zniwa sa ciekawe ... szczegolnie
    jak sie zobaczy kombajny (?) do innych owocow ...

    J.