  • 11. Data: 2010-03-11 13:59:45
    Temat: Re: Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-11 13:45, neelix pisze:

    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja wybieram omijanie, a najlepiej branie między kołami. Ciągłe
    > hamowawanie jest irytujące i niebezpieczne. Nigdy by nie dojechał.

    Zwłaszcza jak trafisz na przewężenie i będziesz czekał do nocy aż
    rozładuje sie korek:)

    Tak nawiasem, czy to nie jest zbędny manewr? Przecież jesteś
    przeciwnikiem zbędnych manewrów. Dziura to nie wystarczający powód aby
    nie trzymać się możliwie blisko prawej krawędzi. Pamiętaj o swoich
    poglądach, bo one nie ograniczają się do pojedynczego wątku.

    A.

  • 12. Data: 2010-03-11 14:00:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    Agent 0700 wrote:

    > Jak będzie miał auto na które go stać to będzie jeździł po dziurach?

    Jeździć na pałę po dziurach, a jechać w ten sposób, że ktoś wzywa miśków
    sądząc, że widzi pijanego, to dwie zupełnie różnie sprawy.

    --
    cokolwiek

  • 13. Data: 2010-03-11 14:02:11
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Arek (G) pisze:
> [...]
    > nie trzymać się możliwie blisko prawej krawędzi. Pamiętaj o swoich
    > poglądach, bo one nie ograniczają się do pojedynczego wątku.

    Nie widzę związku z moimi poglądami, nie dorabiaj jakiś dziwnych teorii :)

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-03-11 14:03:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    Michał wrote:

    > Też staram się tak robić ponieważ nie widzę powodu płacenia choćby
    > symbolicznej złotówki za naprawę przedwcześnie uszkodzonego zawieszenia
    > (a dokładniej za niedbalstwo ze strony zarządcy drogi) z mojej kieszeni
    > i mi powiewa, jeśli ktoś zadzwoni na 997. Jeśli już muszę wjechać w
    > dziurę, to staram się nie robić tego na ugiętych amortyzatorach (kończę
    > hamowanie przed wjechaniem) a w ekstremalnych przypadkach (wyrwa aż po
    > felgę) wrzucam luz.

    Trochę zakręciłeś, jak nie da się ominąć dziury to po prostu przestajesz
    hamować przed nią (ugięcie amortyzatorów to mały problem, chodzi głównie
    o to, by hamulce nie zablokowały Ci koła gdy straci przyczepność podczas
    przejeżdżania przez dziurę) i wciśnij sprzęgło.

    --
    cokolwiek

  • 15. Data: 2010-03-11 14:04:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > czasami nie rozumiem twojego świata :)

    Tak, to bardzo dziwny świat, w którym samochody służą do jeżdżenia nimi,
    a nie oddawania im czci.

    --
    cokolwiek

  • 16. Data: 2010-03-11 14:07:21
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:

    > Jeździć na pałę po dziurach, a jechać w ten sposób, że ktoś wzywa miśków
    > sądząc, że widzi pijanego, to dwie zupełnie różnie sprawy.

    wiesz, że twoja wypowiedz nie ma nic do wypowiedzi Agenta 0700?

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2010-03-11 14:08:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > wiesz, że twoja wypowiedz nie ma nic do wypowiedzi Agenta 0700?

    Ma tylko jej nie zrozumiałeś, co mnie zresztą nie dziwi.

    --
    cokolwiek

  • 18. Data: 2010-03-11 14:14:31
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-11 12:52, krzysiek82 wrote:
> [...]
    > tyłu wyglądać na kierowcę po kielichu czasami jednak zwalniam prawie do
    > zera gdy nie znam drogi i nie wiem co mnie tam czeka.

    Przesiadz sie na komunikacje miejska.Tam dziury ci nie beda straszne.W
    dodatku z kamerka , monitorujac pasazerow, masz szanse przyczynic sie do
    lapania przestepcow. Tylko ostrzegam, tam bywaja prawdziwi przestepcy,
    maja noze, bron palna i nie wachaja sie jej uzyc, wiec dobrze ukryj
    kamere. No i najwazniejsze, nie bedziesz musial przejmowac sie dziurami
    i uszkodzeniem samochodu.

  • 19. Data: 2010-03-11 14:16:05
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Tak, to bardzo dziwny świat, w którym samochody służą do jeżdżenia nimi,
    > a nie oddawania im czci.

    jeśli dbanie o stan techniczny auta jest dla Ciebie takie dziwne, to
    współczuje przyszłemu właścicielowi twojego obecnego samochodu.

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2010-03-11 14:17:21
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-11 14:14, mleko wrote:
    > nie bedziesz musial przejmowac sie dziurami
    > i uszkodzeniem samochodu.

    Przepraszam, zle napisalem. Nie bedziesz musial przejmowac sie
    normalnym, eksploatacyjnym zuzyciem samochodu.