  • 1. Data: 2010-03-11 10:07:51
    Temat: Piastobebny - jakie?
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Witam!

    Szukam samochodu, ktory ma piasty z bebnami z tylu mocowane "na plasko"
    srubami do belki. Nie wiem czy zrozumiale napisalem, ale chodzi o cos
    takiego jak w Clio, tyle ze od wiekszego samochodu. Potrzebuje to do
    przyczepy a Clio jak na moj gust troche za lekkie ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2010-03-11 10:27:49
    Temat: Re: Piastobebny - jakie?
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    RadekNet pisze:
> [...]
    > takiego jak w Clio, tyle ze od wiekszego samochodu. Potrzebuje to do
    > przyczepy a Clio jak na moj gust troche za lekkie ;)

    Golf I, II, III, IV i podobne.

    --
    Karolek

  • 3. Data: 2010-03-11 10:50:16
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Karolek pisze:

    > Golf I, II, III, IV i podobne.

    Golfy troche za lekkie :(
    Znalazlem jeszcze: Fiesta 03' i Zafira 00'. I ta ostatnia chyba jest
    najciezsza z mozliwych. Nie wiem jak to jest w Mondeo 95' rozwiazane?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 4. Data: 2010-03-11 11:03:58
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    RadekNet pisze:

    > Golfy troche za lekkie :(

    A co to za przyczepa?

    > Znalazlem jeszcze: Fiesta 03' i Zafira 00'. I ta ostatnia chyba jest
    > najciezsza z mozliwych. Nie wiem jak to jest w Mondeo 95' rozwiazane?

    Te same piasty co golf, miala octavia i podobne.
    Jestes pewien, ze to bedzie za slabe?
    Jaka mase ma miec ta przyczepa?

    --
    Karolek

  • 5. Data: 2010-03-11 11:08:58
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Karolek pisze:

    > Golf I, II, III, IV i podobne.

    Nie lepiej kupić całą belkę ??

    Właśnie jestem po wymianie w N410 ;)

    Belka kosztowała coś kole 360zł.

    Pozdrawiam !!

  • 6. Data: 2010-03-11 11:12:55
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Czarek Daniluk pisze:

    > Nie lepiej kupić całą belkę ??
    >
    > Właśnie jestem po wymianie w N410 ;)
    >
    > Belka kosztowała coś kole 360zł.

    Bylo by najlepiej, ale na allegro najtansza os hamowana i to tylko 750kg
    (wiec dla mnie na styk) kosztuje 1000 zl. Potrzebuje dwie. Moje
    zawieszenie jest ok, a tylko bebny sie rozsypaly, wiec za polowe tej
    ceny przerobie na bebny z samochodu. Dodatkowy plus to dostep do tanich
    czesci i latwego serwisu w trasie.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 7. Data: 2010-03-11 11:20:46
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Karolek pisze:

    > A co to za przyczepa?

    > Te same piasty co golf, miala octavia i podobne.
    > Jestes pewien, ze to bedzie za slabe?
    > Jaka mase ma miec ta przyczepa?

    Mowisz, ze w Octavii sa takie same? To dobra wiadomosc, bo moja laweta
    sie zamknie w 1,4 - 1,5 tony, a Golf III wazy wg WIKI do 1.3t. Octavia
    zapewne wiecej.

    Patrze na zdjecia i wychodzi na to, ze mocowanie tej piasty z Golfa III
    jest dosc waskie (w Clio sruby sa szeroko), wiec w to mi graj.

    Dla upewnienia - w Golfie III te same szczeki hamuja hydraulicznie i na
    linke?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 8. Data: 2010-03-11 11:32:18
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    RadekNet pisze:

    > Mowisz, ze w Octavii sa takie same? To dobra wiadomosc, bo moja laweta
    > sie zamknie w 1,4 - 1,5 tony, a Golf III wazy wg WIKI do 1.3t. Octavia
    > zapewne wiecej.

    Octavia chyba do 1900-2000kg.

> [...]
    > jest dosc waskie (w Clio sruby sa szeroko), wiec w to mi graj.
    >
    > Dla upewnienia - w Golfie III te same szczeki hamuja hydraulicznie i na

    Tak.
    Mozesz tez sobie zamontowac tarczowe.
    Czop piasty jest taki sam, a hamuja lepiej.

    --
    Karolek

  • 9. Data: 2010-03-11 11:56:48
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Karolek pisze:

    > Octavia chyba do 1900-2000kg.

    No to decyzja podjeta - kupuje piasty z Golfa/Octavii.

    > Tak.
    > Mozesz tez sobie zamontowac tarczowe.
    > Czop piasty jest taki sam, a hamuja lepiej.

    Wydaje mi sie, ze do lawety jezdzacej max 2000 km rocznie (czyli wiecej
    stoi niz jezdzi) szczeki beda mniej klopotliwe. Zaciski lubia sie
    zapiekac przy dluzyszym postoju. A za holownik mam Volvo 760, wiec
    wielkich problemow z masa nie bedzie.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 10. Data: 2010-03-11 12:10:53
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    RadekNet pisze:

    > No to decyzja podjeta - kupuje piasty z Golfa/Octavii.

    Od golfa III tez beda ok.
    Golf ma dopuszczalna mase 1600-1700kg, a dopuszczalny nacik na tylna os
    ok 800kg. Wiadomo, ze wytrzyma wiecej.
    Wiec mysle, ze to Ci spokojnie wystarczy.

    --
    Karolek