  • 1. Data: 2010-03-11 12:32:18
    Temat: logo PMS w corelu pilnie poszukiwane :-)
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Gdzies zapodzialem logo PMSu zrobione w corelu (mamatylko w jpg) a
    potrzebuje je na wczoraj :-) Wiem, ze ktos ze starej gwardii mial to
    logo w tym formacie wiec gdyby ktos znalazl na swoim HDD i byl tak
    uczynny to prosze o przeslanie mailem na moj adres.
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2010-03-11 12:48:30
    Temat: Re: logo PMS w corelu pilnie poszukiwane :-)
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Gabriel'Varius' pisze:
> [...]
    > logo w tym formacie wiec gdyby ktos znalazl na swoim HDD i byl tak
    > uczynny to prosze o przeslanie mailem na moj adres.

    Mam takie coś:
    http://www.przeklej.pl/plik/plmisc-cdr-000bre4li96u

    To jest corel?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2010-03-11 15:48:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Gabriel'Varius' pisze:
> [...]
    > logo w tym formacie wiec gdyby ktos znalazl na swoim HDD i byl tak
    > uczynny to prosze o przeslanie mailem na moj adres.

    Nie mozesz sobie strasowac?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 4. Data: 2010-03-11 15:56:27
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    > Mam takie coś:
    > http://www.przeklej.pl/plik/plmisc-cdr-000bre4li96u
    Dzieki za pomoc, Rafal Gil tez mi podeslal 2 loga
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-03-11 17:20:12
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Gabriel'Varius' pisze:

    > Dzieki za pomoc, Rafal Gil tez mi podeslal 2 loga
    > pozdrawiam

    OT: dlaczego nie używasz pliterek w treści, skoro w sigu je masz
    poprawne? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2010-03-11 18:01:45
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > OT: dlaczego nie używasz pliterek w treści, skoro w sigu je masz
    > poprawne? ;)
    Szybciej mi sie pisze bez pl-literek. Wystarczajaco duzo sie naklepie w
    pracy pl-literek. Jesli bardzo chesz to zaczne pisac z pl-literkami :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2010-03-11 19:58:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-11 15:48, DoQ pisze:

    > Nie mozesz sobie strasowac?

    Ja se kiedyś sprasowałem, i kobieta przez miesiąc nie była
    zadowolona :)
    6008

  • 8. Data: 2010-03-11 20:21:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Rafał "SP" Gil pisze:
    > Ja se kiedyś sprasowałem, i kobieta przez miesiąc nie była zadowolona :)

    Trza było zasadzić w świnke-skarbonke :P

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 9. Data: 2010-03-11 20:29:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    DoQ pisze:

    > Trza było zasadzić w świnke-skarbonke :P

    I wybrać się we Wrocławiu, na ul. Nowotki do Beaty Uhhh. ;)

  • 10. Data: 2010-03-11 20:40:37
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 20:21:58 +0100, DoQ napisał(a):

    > Trza było zasadzić w świnke-skarbonke :P

    Ta pewnie też u niego jest mała, wąska i niskopojemna ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.