  • 21. Data: 2010-03-11 14:21:43
    Temat: Re: Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    > Przesiadz sie na komunikacje miejska.Tam dziury ci nie beda straszne.

    chętnie tylko pokaż mi przystanek w mojej okolicy :D

    Tylko ostrzegam, tam bywaja prawdziwi przestepcy,
    > maja noze, bron palna i nie wachaja sie jej uzyc,

    mam i na to argument, chociaż traktuje go jak ostateczność.

    --
    krzysiek82

  • 22. Data: 2010-03-11 14:24:15
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    > Przepraszam, zle napisalem. Nie bedziesz musial przejmowac sie
    > normalnym, eksploatacyjnym zuzyciem samochodu.

    chyba nie wiesz co to jest normalne eksploatacyjne zużycie samochodu,
    masz świadomość, że zdrowe przyłożenie w dziurę może nawet zniszczyć
    fartuch? To jest dla Ciebie normalne? Bo dla mnie to objaw
    nienormalności w tym kraju i akceptacji otaczającej rzeczywistości i
    zerowej chęci jej zmiany.

    --
    krzysiek82

  • 23. Data: 2010-03-11 14:25:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > jeśli dbanie o stan techniczny auta jest dla Ciebie takie dziwne, to
    > współczuje przyszłemu właścicielowi twojego obecnego samochodu.

    Omijanie każdej dziury do tego stopnia, że ktoś wzywa miśki myśląc, ze
    jedziesz napruty, to nie jest "dbanie o stan techniczny" tylko choroba
    głowy.

    --
    cokolwiek

  • 24. Data: 2010-03-11 14:33:03
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Omijanie każdej dziury do tego stopnia, że ktoś wzywa miśki myśląc, ze
    > jedziesz napruty, to nie jest "dbanie o stan techniczny" tylko choroba
    > głowy.

    pojeździj trochę więcej po polskich drogach, bo siedzenie non stop przed
    komputerem sprawiło, że zapomniałeś, jakie mamy drogi. Czy tak samo
    szczery byś był gdybyśmy spotkali się oko w oko?

    --
    krzysiek82

  • 25. Data: 2010-03-11 14:38:17
    Od: "Z\(a\)miennik" <a...@e...pl>

    > Kup sobie auto na które Cię stać.

    Buahahahahah ale Ty przytrep jestes

  • 26. Data: 2010-03-11 14:43:42
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Ma tylko jej nie zrozumiałeś, co mnie zresztą nie dziwi.

    Co TO za pajac?

  • 27. Data: 2010-03-11 14:49:14
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-11 12:52:15 +0100, krzysiek82 <s...@u...pl> said:

    > witajcie
    > tak z czystej ciekawości pytam, co Was bardziej irytuje

    Czy irytujące są dziury na drodze? Tak.
    Czy irytuje mnie konieczność mojej walki z nimi? Tak.
    Czy irytuje mnie, że policja nie daje mandatów zarządcy drogi za dziury? Tak.
    Czy irytuje mnie, że inni użytkownicy drogi muszą walczyć z dziurami? A
    dlaczego miałoby mnie to irytować? Są w takiej samej sytuacji jak ja...

    (dziury, których nie można przejachać trzeba ominąć. więc lepiej, że
    ktoś je omija niż w nie wpada)

    --
    Bydlę

  • 28. Data: 2010-03-11 14:56:28
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Agent 0700 pisze:

    > Co TO za pajac?

    efekt uboczny taniego dostępu do Internetu :)

    --
    krzysiek82

  • 29. Data: 2010-03-11 15:00:39
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-11 14:24, krzysiek82 wrote:
    > mleko pisze:
    >
    > chyba nie wiesz co to jest normalne eksploatacyjne zużycie samochodu,
    > masz świadomość, że zdrowe przyłożenie w dziurę może nawet zniszczyć
    > fartuch?

    Podkoszulek tez?

    >To jest dla Ciebie normalne? Bo dla mnie to objaw
    > nienormalności w tym kraju i akceptacji otaczającej rzeczywistości i

    ???

    > zerowej chęci jej zmiany.
    Chyba nie masz pojecia co dzieje sie w tym kraju, lub co bardziej
    prawdopodobne nie widzisz zmian na przestrzeni ostatnich 20 lat,
    zaslepiony wizja idealnych Niemiec.

    Powiedz co ciebie tutaj trzyma? Wyjedz do swojego wymazonego idealnego
    kraju, zostaw tych tempych polaczkow w spokoju.

  • 30. Data: 2010-03-11 15:08:57
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    > Podkoszulek tez?

    przepraszam ale nie wiem jak prościej nazwać, mocowanie kolumny.

    > Powiedz co ciebie tutaj trzyma? Wyjedz do swojego wymazonego idealnego
    > kraju, zostaw tych tempych polaczkow w spokoju.

    wiesz co mnie tutaj trzyma, chęć zmiany rzeczywistości, w okolicy w
    której mieszkam nie ma już niszczenia znaków drogowych i mazania
    sprayem, od momentu gdy biegam sobie wieczorem po okolicy.
    Będę robił wszystko aby coś zmienić, chociaż wiem, że na niewiele się to
    zda, ponieważ niektórym zatarła się różnica między normalnością i głupotą.

    --
    krzysiek82