  • Data: 2020-06-24 13:07:19
    Temat: Re: Co kupić?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-06-2020 o 12:22, T. pisze:

    > To mogę tylko współczuć pecha... Jednak Dustera kupiło na świecie już
    > ponad 200 tys. osób -

    I o czym to świadczy?
    Bo ja też kupiłem i dokładnie nic z tego nie wynika.
    Liczyłoby się tylko to, ilu z nich kupiłoby go jeszcze raz.

    >są oczywiście przypadki wad, jak w każdym innym
    > aucie,

    No właśnie nie jak w każdym.
    Produkty Renault grają w swojej własnej lidze, badziewność jest na
    hitowym poziomie.
    Wcześniej miałem Megane - ten sam przypadek i ta sama jakość wykonania.
    Też musiałem się pozbyć po 3,5 roku, bo mi na więcej cierpliwości nie
    wystarczyło.

    A potem kupujesz coś z Dalekiego Wschodu i masz święty spokój na lata,
    więc mi nie opowiadaj, że jak w każdym innym.....

    >ale bez przesady... Poza tym miałeś pierwszą wersję, teraz sądzę
    > że poprawili montaż i konstrukcję.

    Miałem II wersję - po FL.
    I zepsuli w niej nawet to, co grało w pierwszej - np. dali gorszą, dużo
    mniej wydajną klimatyzację.
    I do dzisiaj tego nie poprawili - problemy z nią nadal są zgłaszane,
    identyczne jak 5 lat temu.