    From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Co mi pada w komputerze?
    Date: Mon, 25 Jan 2021 00:56:10 +0100

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 25 Jan 2021 00:42:42 +0100
    doszła do mnie wiadomość <600e05f2$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    od Atlantis <m...@w...pl> :
    >Mam dosyć już leciwego peceta. Oryginalna konfiguracja została złożona
    >jeszcze na początku minionej dekady, w oparciu o płytę Gigabyte
    >GA-H61M-S2PV. Oryginalnie pracował tam jakiś dwurdzeniowy Pentium Dual Core.
    >W ciągu lat komputer doczekał się kilku upgradeów i teraz posiada
    >procesor i5 (chyba najmocniejszy Sandy Bridge wspierany przez tę płytę)
    >i kartę graficzną GTX1060. Przy okazji instalacji karty został także
    >wymieniony zasilacz.
    >
    >Ostatnio pojawiło się kilka objawów niestabilnego zachowania. Dzieje się
> [...]

    Sekcja zasilania na MB(kondensatory) lub zasilacz, to najbardziej prawdopodobne.
    https://forum.dobreprogramy.pl/t/plyta-glowna-spuchn
    iete-kondensatory/407701