eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo piąty właściciel elektryka... wrócił do auta spalinowego! › Re: Co piąty właściciel elektryka... wrócił do auta spalinowego!
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Co piąty właściciel elektryka... wrócił do auta spalinowego!
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 11 May 2021 11:02:47 +0200

    On Mon, 10 May 2021 13:04:40 +0100, K wrote:
> [...]
    ody-elektryczne/samochodyelektryczne/news-co-piaty-w
    lasciciel-elektryka-wrocil-do-auta-spalinowego,nId,5
    216799#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaig
    n=chrome

    Ale wiesz - to ma tez odwrotne skutki.
    Nie jedziesz, lecisz. Bo jazda to na 3 dni :-)

    Dobrze, ze im limit 55mph podniesli :-)

    Jak barylka byla po $120, to sie okazalo, ze drogie ...

    A to juz chyba zalezy kto.
    Sa tam ludzie tacy, ze faktycznie moga miec klopoty, a w samolocie
    potrzebuja dwa miejsca.
    https://blueoctopusllc.wordpress.com/2011/09/20/i-li
    ke-the-fat-policeman/
    https://knowyourmeme.com/photos/1932528-fat-american

    Ale tak jakby mniejsze samochody i u nich sie przebijaja.
    Tzn taki np passat.
    A Tesla ... chyba nie taka mala.

    > Ale w europie jest podobny trend. Sporo ludzi kupilo elektryki i
    > podrozuje nimi pomiedzy UK i poludniem FR, a pozniej placze na swoich
    > blogach.

    Nie widzialy galy co braly? :-)

    Wpuszczaja ich do eurotunelu?
    Bo LPG kategorycznie nie, nawet pustego nie :-(

    Z Londynu ... ~1200km, trasa faktycznie na jeden dzien, jak sie w
    tunelu/promie uda zdrzemnac, a korkow nie bedzie.
    Albo z noclegiem po drodze - a preciez atrakcji po drodze troche jest.

    Chociaz ... jazdy moze umiarkowanie, ale przez te kanaly przerw
    wiecej. To moze drzemka na ładowarce mile widziana.
    A ze cieplo i nie pada ... rozlozyc sie gdzies na kocyku :-)

    Google mi tu co prawda podpowiada, ze Londynu do Montpellier niecale
    13h ... w tym godzinka w pociagu ...

    J.