eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo piąty właściciel elektryka... wrócił do auta spalinowego! › Re: Co piąty właściciel elektryka... wrócił do auta spalinowego!
  • Data: 2021-05-12 15:06:32
    Temat: Re: Co piąty właściciel elektryka... wrócił do auta spalinowego!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 May 2021 13:17:49 +0100, K wrote:

    > Karta EKUZ powinna sprawe zalatwic.

    U nas jest jeszcze tak, ze karta EKUZ moze byc wazna, ale uprawnienia
    do ubezpieczenia wygasly. I potem ... komornik po powrocie?

    https://www.nfz.gov.pl/dla-pacjenta/nasze-zdrowie-w-
    ue/leczenie-w-krajach-unii-europejskiej-i-efta/wypoc
    zynek-w-panstwach-czlonkowskich-ueefta-ekuz/

    > Poza tym dostalem z dwa tygodnie
    > temu zaproszenie na szczepienie. Jako, ze nie chcialem AstryZeneki, a
    > Pfizera ani Moderny w moim miescie nie maja na stanie to wrzucili mnie
    > na liste oczekujacych. Wczoraj ktos dzwonil ale nie moglem odebrac, wiec
    > moze juz maja dawke dla mnie ;)

    Ale nie tylko Covid grozi drogim leczeniem w szpitalu :-(

    DU20042102135

    > Obstawiam, ze karta EKUZ zalatwia sprawe.

    "Pamiętaj. Jeśli w trakcie ważności EKUZ utracisz prawo do świadczeń z
    NFZ, nie możesz się nią dalej posługiwać."

    J.