eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo piąty właściciel elektryka... wrócił do auta spalinowego! › Re: Co piąty właściciel elektryka... wrócił do auta spalinowego!
    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co piąty właściciel elektryka... wrócił do auta spalinowego!
    Date: Wed, 12 May 2021 09:28:38 +0100

    On 11/05/2021 10:02, J.F wrote:

    > Nie widzialy galy co braly? :-)
    >
    > Wpuszczaja ich do eurotunelu?
    > Bo LPG kategorycznie nie, nawet pustego nie :-(

    Pojecia nie mam ale wydaje mi sie, ze tak. Moze jak w sierpniu gdzies
    wyskoczymy i tunel nie bedzie jakos masakrycznie drogi to sie przyjrze.

    > Z Londynu ... ~1200km, trasa faktycznie na jeden dzien, jak sie w
    > tunelu/promie uda zdrzemnac, a korkow nie bedzie.
    > Albo z noclegiem po drodze - a preciez atrakcji po drodze troche jest.

    Z okolic Cambridge mam do Trojmiasta 1680km, wyjezdzajac o 5 rano z UK
    plynac promem jestem na miejscu 22.30-23.30 lokalnego czasu (+1h) w
    zaleznosci od korkow/przerw. Przy tunelu mozna urwac jeszcze z 1.5h.
    Tempomat ustawiam na 140-150kmh, czasem gdzies sobie przycisne sprawdzic
    czy wszystkie konie jeszcze zyja ale to takie chwilowe. Spalanie w
    dizelku tez zacheca do szybszej jazdy bo przy 150kmh nie przekracza
    6.5l/100km, w z22yh to bylo 11l/100.

    > Chociaz ... jazdy moze umiarkowanie, ale przez te kanaly przerw
    > wiecej. To moze drzemka na ładowarce mile widziana.
    > A ze cieplo i nie pada ... rozlozyc sie gdzies na kocyku :-)
    >
    > Google mi tu co prawda podpowiada, ze Londynu do Montpellier niecale
    > 13h ... w tym godzinka w pociagu ...
    >
    > J.

    Ja nie jestem w stanie spac w ciagu dnia, szczegolnie w samochodzie.
    Kawy na codzien nie pije, wiec w takiej trasie jak wypije dwie to mnie
    telepie jak po amfetaminie ;) Natomiast w nocy tej trasy nie robie bo
    moja jakby mnie miala zmienic to bysmy faktycznie dwa dni jechali do PL.