eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo piąty właściciel elektryka... wrócił do auta spalinowego! › Re: Co piąty właściciel elektryka... wrócił do auta spalinowego!
    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co piąty właściciel elektryka... wrócił do auta spalinowego!
    Date: Wed, 12 May 2021 11:29:29 +0100

    On 12/05/2021 11:20, J.F wrote:

    > Wyglada na to, ze na razie mozna.
    > nawet podladowac mozna - i to darmo
    > https://www.eurotunnel.com/uk/travelling-with-us/veh
    icles/electric-vehicle-charging/

    > A tak przy okazji
    > https://www.eurotunnel.com/uk/
    >
    > Make sure you, your family and your vehicle get the right insurance
    > protection whilst driving abroad.
    >
    > -Includes cover for Covid-19
    >
    > -European Motor breakdown and Travel Insurance cover available
    >
    > -Service provided by Allianz Assistance part of the worldwide Allianz
    > insurance group
    >
    > -Cheaper than AA, RAC, Direct Line and Post Office*
    >
    > -Cancellation cover from the day insurance purchased
    >
    > -?10 million medical cover
    >
    > Osoby pracujace w UK ... maja po brexicie polskie i unijne
> [...]

    To sa zalecenia, wszystko co potrzebujesz to DR, PJ, OC/AC, zielona
    karte ale na granicy sprawdzaja ci tylko DO/paszport. Nadal dziala
    europejska karta zdrowia czy jak to sie tam nazywa, jesli zostala wydana
    (w UK) przed 1.01.2021, a jak przestanie dzialac to maja to zastapic
    czyms innym. Indywidualne ubezpieczenie zdrowotne jest opcjonalne. My w
    PL skladek ZUS ani podatkow nie oplacamy wiec przysluguje nam co
    najwyzej pomoc konsularna.