-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Co to: Skoda czy Duży Fiat 125p?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5...@g...com>
From: Uzytkownik <a...@s...pl>
Date: Sun, 14 Apr 2019 23:27:26 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
Lines: 29
Message-ID: <5cb3a5c1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 5.173.121.81
X-Trace: 1555277249 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 500 5.173.121.81:14084
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2654492
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-04-14 o 21:35, Majka pisze:
> Co to jest:
>
> w Skodzie klekocze. Dokładnie tak samo klekotały mi zawory w Polskim Fiacie /125p/
jaki kiedyś miałam (w 1993 kupiłam sobie rocznik 1974, pomarańczowy ;)).
> Tam, we Fiacie regulował mi zawory wujek mechanik - szczelinomierz + klucze + dobry
słuch. Starczało na kilka miesięcy i od nowa klekotało.
>
> Teraz mam Fabię. Też klekocze, podobnie do tamtego Fiata.
> Ale w Skodzie jest regulacja zaworów automatyczna (kasowanie luzów).
> Więc co stuka?
> Słychać to - gdy stoję przed autem - ze środka komory silnika (czarna plastikowa
kapa na silniku).
> Słychać to mocniej gdy silnik jest zimny, po nocy.
> Słychać to w kabinie.
> Ostatnio stukanie słychać tez w czasie jazdy, podczas przyspieszania zwłaszcza, i
ma teraz inny bardziej wyższy, metaliczny dźwięk ("świerszcze").
>
> Auto: Fabia I, 2004, benzyna 1.4, 16V, 55kW, benzyna, manual, bez klimy, rozrząd
wymieniony (bez pompy wody) 7 miesięcy temu. Przebieg 205 tysięcy km, auto od nowego
u mnie.
>
> Co to może tak stukać jak duży Fiat 125p?
> Uszkodzę auto używając delikatnie jak do tej pory?
> Jaki mogą być koszty naprawy?
>
> Majka
A poziom oleju to sprawdzasz?
Jak jest zbyt mało oleju w silniku to hydrauliczne popychacze zaworów
przestają działać tak jak powinny. Pojawiający się klekot jest
najczęstszą przyczyną zbyt niskiego poziomu oleju.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.04.19 23:30 Uzytkownik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=