  • Data: 2021-01-14 12:11:18
    Temat: Re: Co to jest Brown-in/brown-out?
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski wrote:

    > to są tam dwa warianty schematu aplikacyjnego. Jeden ma obwód który oni
    > nazywają brown-in/brown-out i który IMO odpowiada za start przetwornicy.
    > Ale jak w takim razie startuje przetwornica bez tego obwodu? I co znaczy
    > jego nazwa, bo nie spotkałem takiego terminu a słowniki wymiękają?

    https://www.semicon.sanken-ele.co.jp/sk_content/str-
    v653_an_en.pdf

    Strony 12-13. "This function stops switching operation when it
    detects low input line voltage, and thus prevents excessive
    input current and overheating."

    Częściej spotykam nazwę UVLO. Schemat na str. 9 Twojego datasheet
    pokazuje, że układ nie ma nic wspólnego ze startem, bo start odbywa się
    pasożytniczo z napięcia na pinie 1. Tabelka poniżej to potwierdza:
    "MOSFET drain, and input of the startup curren"

    Pozdrawiam, Piotr