    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Co to za numer, którego nie ma?
    Date: Sun, 14 Apr 2013 22:41:31 +0200

    Dnia Sun, 14 Apr 2013 15:03:37 +0200, Jan45 napisał(a):
    > Bardzo dziękuję za szczegóły. Co do przypuszczeń o przyczynę,
    > przychodzi mi na myśl tylko działalność podejrzanej konduity.
    > Czyli być może przestępcza. Zazwyczaj nie odbieram telefonu,
    > kiedy mi się wyświetla "numer nieznany" lub coś podobnego.

    Zaraz tam przestepcza.
    Ot, zwykla bramka GSM przy centralce zakladowej, nie ma prezentacji,
    odbiorcy nie odbieraja, jest prezentacja ... tez nie odbieraja, a
    potem dzwonia, dzien dobry, ktos do mnie dzwonil z tego numeru,
    **a, w zakladzie pracuje setka osob, skad wiadomo kto dzwonil ...

    No ale moze te problemy wkrotce znikna, wraz z wysokimi cenami i
    bramkami :-)

    > A kiedy przez przypadek odbiorę, odmawiam pytającemu jakichkolwiek
    > informacji, tłumacząc to jego anonimowością.

    Rozsadnie ... ale prezentowany numer moze byc zludny, a te banki to
    faktycznie maja dziwne zwyczaje i podejscie do bezpieczenstwa :-)

    > Niedawno nadano w kanale Planete+ długi film o naturze
    > kapitalizmu w dzisiejszej jego postaci. Światli mędrcy
    > obwieścili tamże, że charakter działania kapitalistów
    > jest zawsze taki sam: Chciwość i zakłamanie. Kapitaliści,
    > a zwłaszcza szefowie dużych międzynarodowych korporacji,
    > nazywają to inteligencją.

    Teraz to bedzie nazywane misja spoleczna. Produkcja jest zbyt duza,
    jak cie namowia na jakis malo potrzebny towar ... to ktos tam bedzie
    mial prace a nie zasilek

    > Najwyraźniej te przekierowania
    > są przejawem inteligencji handlarzy. Co jeszcze wymyślą,
    > aby nas zmylić?

    Mglo nie o to chodzic. Dzwonia z jakiegos call center, numer
    wychodzacy maja przypisany, prezentuja, a dzwonienia do nich sobie nie
    zycza.

    J.