    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Co to za numer, którego nie ma?
    Date: Wed, 17 Apr 2013 13:34:45 +0200

    On Fri, 12 Apr 2013 19:40:37 +0200, Jan45 <j...@w...pl> wrote:

    >Już drugi raz w tym tygodniu ktoś do mnie zadzwonił,
    >ale się nie odezwał. Odebrałem po trzech dzwonkach,
    >ale już się wyłączył. Myślałem, że trochę za wcześnie
    >zrezygnował z połączenia. Jako że numer dzwoniącego
    >mi się wyświetlił, próbowałem oddzwonić. I co się
    >okazało? Automat mnie powiadomił, że "nie ma takiego
    >numeru".
    >
    >Czy mógłby mnie ktoś z P.T. Znawców telefonii oświecić?
    >O co tu chodzi?

    ja mialem kiedys taki przypadek, ze dzwoniono do mnie z firmy, w
    ktorej instalowalem centrale telefonicza i pelna numeracja byla mi b.
    dobrze znana.

    Dzwonili z numeru, ktory nigdy nie zostal wykreowany wewnetrznie wiec
    bylem bardzo zdziwiony....Pogadalem sobie z gosciem (ktory chcial mi
    sprzedac ubezpieczenia) podal swoj numer komorki....

    Chcialem to puscic dalej, ale olalem temat bo nie mialem czasu. Ciekaw
    jestem czy gdyby taki fakt zglosil na policji, to by sie tym ktos
    zajal?

    --
    ThinkXtra