  • 11. Data: 2013-09-02 01:48:07
    Temat: Re: Co wygodnego pod tyłek?
    Od: "Chris45" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Seoman" <r...@t...op.pl> napisał w wiadomości
    news:kv7a7k$ta9$1@usenet.news.interia.pl...
    > Witam,
    >
    > Powiedzmy, że hipotetycznie zastanawiam się nad zmianą motocykla. Póki co
    > mam Suzuki GSX650F, które całkiem sobie chwalę. Natomiast - od czasu do
    > czasu, z rzadka, ruszam gdzieś dalej w trasę i po przejechaniu 100 km
    > stwierdzam: ból tyłka, strzykanie w odcinku lędźwiowym pleców, urwanie
    > czubka głowy przez wiatr i ogólne wytrzęsienie organizmu.

    A nie lepiej dopracować kanapę bardziej do swoich potrzeb?
    Myślę że mniej będzie kosztowało niż zmiana motocykla, a i tak
    może się kazać że zamienił stryjek siekierkę na kijek ;o))))
    P.S..
    Hmm... Myślę że mógłbym Ci pomóc..

    Pozdrawiam!

    Chris...

    https://www.facebook.com/Chris4530/media_set?set=a.1
    98105040262513.47713.100001890563244&type=3