  • Data: 2020-07-07 09:53:59
    Temat: Re: Co zamiast Raspberry Pi?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 07-Jul-20 09:13, heby wrote:

    > Jest gdzieś wiki do tego? Pytam, bo kilka lat temu rozglądałem się za
    > możliwością ich użycia, ale była straszna bieda, działały tylko
    > pojedyncze sztuki. Coś się poprawiło? I czy dekoder video w środku tego
    > SoCa jest obcykany czy bezużyteczny?

    Użyłem tego kilkanaście sztuk od rożnych dostawców i generalnie wszystko
    co miało na pokładzie s905, s905x2, s912 ruszyło "od kopa". Co najwyżej
    trzeba było (w przypadku s905x2) chwilę poczekać na działający kernel.

    Puszek używam wyłącznie jako headless i w zastosowaniach nie mających
    niczego wspólnego z video. Tak więc w kwestii działa/nie działa nie
    potrafię odpowiedzieć. Ale jak opiszesz (jak blondynce) co chciałbyś,
    żebym przetestował to spokojnie mogę to zrobić.

    Dosyć prężnie działa też forum armbiana i ludzie (a zwłaszcza lokalny
    guru balbes150) wiedzą o czym piszą i są pomocni.

    Piotrek