    From: Silver Dream ! <s...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Co zamiast Raspberry Pi?
    Date: Tue, 7 Jul 2020 22:14:01 +0200
    <a...@n...neostrada.pl>
    <re1qui$fcb$2@dont-email.me> <re2htb$afv$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    On 07/07/2020 21:48, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Można anulować pełnomocnictwo. Albo kontrakt czy zlecenie, którego
    > wykonanie jeszcze się nie rozpoczęło.

    Małżeństwo, wyrok i wiele innych rzeczy, które zaistniały, zostały
    wykonane, wydane itp. Zlecenie (którego wykonanie się nie rozpoczęło) to
    co innego niż wykonanie tego zlecenia. Zlecenie istnieje i można je
    anulować. Nie można anulować wykonania, które nie zaistniało.

    W myśl tego kedyś w kasie na
    > dworcu przystawiono mi na bilecie pieczątkę "ANULOWANO" i wydano
    > nowy bilet na inny dzień. W zasadzie to nie przychodzi mi na myśl
    > żadna sytuacja, gdy słowo "anuluj" pasuje do czegoś już wykonanego.

    Wszystkie przykłady, które sam podałeś odnoszą się do czegoś co już
    zaistniało. Wydano Ci ważny bilet. Istniejącą, nadaną ważność tego
    biletu anulowano.

    > O co więc chodzi?

    O to, że to jest niepoprawne i nielogiczne. Nie anuluje się czegoś co
    nie wystąpiło. Można anulować tylko to co jest (w jakimś, jednym z wielu
    sensów i znaczeń) dokonane, istniejące itp.