  • Data: 2021-08-14 08:34:44
    Temat: Re: Conexant i 5 GHz
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak wygląda.
    Co ciekawe wg programiku Wifi Info View (NirSoft) sieć 5 GHz rozgłasza się jako
    mająca szybkość 1300 Mb/s.
    Ciekawe dlatego, że wszystkie inne okoliczne sieci (sąsiadów) pokazują mniej (a są od
    różnych dostawców z różnymi urządzeniami), z
    jednym wyjątkiem jednego sąsiada gdzie czasem pokazuje 1600 Mb/s.
    Rozumiem to jako prędkości maksymalne, bo rzeczywista połączenia jest sporo mniejsza.

    Przy okazji pojawił się innym problem: do sieci WiFi tego routera mogę się zalogować
    z telewizora Samsung zarówno na pasmach 2,4 GHz
    jak i na 5 GHz (nadane przez mnie SSID).
    Natomiast nie mogę z TV zalogować się do UPCWiFree (z komputera czy telefonu mogę),
    wyskakuje błąd.
    WiFree działa na 2,4 GHz.
    Może to nie do końca ta grupa, ale pytanie:
    Czy powyższy problem z logowaniem TV do UPCWiFree leży w innym uwierzytelnianiu się
    urządzeń do sieci WiFree (WPA2 Enterprise PEAP)
    niż do sieci LAN (WPA2 Personal), czego TV nie ogarnia?

    -----
    > Wygląda na to, że to może być Compal CH7465:
    > https://wikidevi.wi-cat.ru/Compal_Broadband_Networks
    _CH7465LG-LC