  • Data: 2021-08-15 08:03:39
    Temat: Re: Conexant i 5 GHz
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłopot w tym, że po wyborze sieci wg SSID widzianego przez TV, wyskakuje na ekranie
    TV pole do wpisania hasła tej sieci, i działa to
    spokojnie z domową LAN (WAP2-Personal).
    Natomiast zalogowanie do UPCWiFree (WAP2-Enterprise) wymaga wcześniejszego podania
    nazwy użytkownika, a takie pole do wpisania nazwy
    użytkownika przy wyborze sieci wifi w TV w ogóle nie pojawia się.
    Czy jest jakieś obejście?

    -----
    > nie mogę z TV zalogować się do UPCWiFree (z komputera czy telefonu mogę), wyskakuje
    błąd.
    > Czy powyższy problem z logowaniem TV do UPCWiFree leży w innym uwierzytelnianiu się
    urządzeń do sieci WiFree (WPA2 Enterprise