    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Coś obciera
    Date: Thu, 4 Mar 2010 07:48:40 +0100

    Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:hmmcka$1kq$1@news.dialog.net.pl...
    > Passat B4 1.9 TDI. W warsztacie wymieniono mi, na nowe, klocki hamulcowe
    > obu kół przednich. Przy starych klockach, tylko z jednej strony, była
    > sprężynka(?) w kształcie płaskiego, ponacinanego koła, z trzema
    > dodatkowymi wygięciami sprężynującymi do środka, wszystko z jednego
    > kawałka blachy. Taka "koniczynka trójlistna" z tymi wygięciami, trzy
    > "listki" i trzy zagięte "wąsiki". Nie jest to powyginany drut
    > sprężynujący. Podczas wymiany mechanik stwierdził, że dodatkowe sprężynki
    > są zbędne do zakupionych klocków i zamontował same klocki. Obecnie podczas
> [...]
    W Hondzie miałem tez orginalnie to samo. Po wymianie nie założyłem bo w
    pudełku zamiennków klocków tego nie było, Hamuje normalnie, nic sie nie
    dzieje. U Ciebie może mechanik słabo oczyścił cały zacisk i klocejk jest
    trochę za ciasno i słabo "odbija". Ja bym podniósł koło zobaczył jak sie
    kręci i jak coś nie tak to z powrotem do mechanika.