  • 11. Data: 2021-07-28 14:59:06
    Temat: Re: [Ctrl]+[C] & [Ctrl]+[V] - przejęte
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Tue, 27 Jul 2021 14:50:10 +0200, Sławek Maculewicz napisał(a):

    > Ciekawe o jaki OS chodzi...

    Win XP ;), całość jako zwykła "maszyna do pisania", nic więcej, żadnych
    wodotrysków.

  • 12. Data: 2021-07-28 15:37:07
    Od: netx <n...@g...pl>

    W dniu 28.07.2021 o 14:58, anna pisze:
    > Lewy Ctrl+A działa. Nie działa lewy: Ctrl+C i Ctrl+V
    > Prawy Ctrl+A działa.
    > Zatem Ctrl jest sprawny elektrycznie.

    W Internecie piszą:
    Start/ uruchom/ wpisz
    regsvr32 shell32

    https://groups.google.com/g/alt.pl.comp.os.windowsxp
    /c/tFL4Tpp4EEs

  • 13. Data: 2021-07-28 16:45:51
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Wed, 28 Jul 2021 15:37:07 +0200, netx napisał(a):

    > W Internecie piszą:
    > Start/ uruchom/ wpisz
    > regsvr32 shell32
    >
    > https://groups.google.com/g/alt.pl.comp.os.windowsxp
    /c/tFL4Tpp4EEs

    Dziękuję za starania.

    Po wpisaniu powyższego pojawiło się małe okienko
    z opisem na belce okna: RegSvr 32, a w samym oknie komunikat:
    Funkcja DllRegisterDerver w shell32 powiodła się.
    i po spodem przycisk [OK] do zatwierdzenia.

    Po restarcie systemu nadal to samo tj. nie działa Ctrl+C Ctrl+V.

  • 14. Data: 2021-07-28 17:11:42
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 27.07.2021 10:01, anna wrote:
> [...]
    > można sprawdzić, która aplikacja działająca w tle, przechwyciła sobie te

    Zgaduję, że przestała działać usługa schowka, clip czy jakoś tak, nie
    pamiętam, poszukaj w tę stronę.

    --
    pzdr
    Roman

  • 15. Data: 2021-07-28 17:24:39
    Od: netx <n...@g...pl>

    W dniu 28.07.2021 o 16:45, anna pisze:
    > Po restarcie systemu nadal to samo tj. nie działa Ctrl+C Ctrl+V.

    Start/ uruchom/ wpisz
    services.msc

    Na liście znajdź usługę która ma w nazwie "schowek" lub "clipboard" i
    sprawdź czy ma stan/status "działa", ewentualnie jeśli nie działa włącz.
    Ja nie mam w tej chwili Windows XP i nie jestem pewny jak się nazywa ta
    usługa.

    Jeśli i to nie pomoże to piszą w sieci aby wykonać:
    1. otworzyć wiersz poleceń: W Windows XP pewnie przez Start/ Uruchom/
    wpisz: cmd
    Albo znajdź w start-menu Windows: "Wiersz poleceń". Może być w podmenu
    "System" albo "akcesoria systemu" (nie mam Windows XP aby to sprawdzić).

    2. w wierszu poleceń wykonać sprawdzenie integralności plików: wpisać w
    opknie wiersza poleceń:
    sfc /scannow
    poczekać na rezultat i ponownie uruchomić komputer.

  • 16. Data: 2021-07-28 17:25:24
    Od: netx <n...@g...pl>

    https://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/36
    8599c9-7304-436e-a31d-f87bb40622e8/copy-and-paste-no
    t-working?forum=itproxpsp

  • 17. Data: 2021-07-28 17:26:11
    Od: Slawek Maculewicz <smaculCUT_HERE@AND_HEREgo2.pl>

    Dnia Wed, 28 Jul 2021 14:59:06 +0200, od anna
    <a...@g...com> nadeszla wiadomosc:

    >Win XP ;), całość jako zwykła "maszyna do pisania", nic więcej, żadnych
    >wodotrysków.

    No to może:
    https://superuser.com/questions/11308/how-can-i-dete
    rmine-which-process-owns-a-hotkey-in-windows

  • 18. Data: 2021-07-29 09:03:08
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Wed, 28 Jul 2021 17:24:39 +0200, netx napisał(a):

> [...]
    > sprawdź czy ma stan/status "działa", ewentualnie jeśli nie działa włącz.
    > Ja nie mam w tej chwili Windows XP i nie jestem pewny jak się nazywa ta

    Jedyna usługa widoczna liście, mająca w nazwie "clip" to:

    ClipBook

    Opis:
    Umożliwia Podglądowi Wieloschowka przechowywanie informacji i udostępnianie
    ich komputerom zdalnym. Jeśli ta usługa zostanie zatrzymana, Podgląd
    Wieloschowka nie będzie udostępniał komputerom zdalnym. Jeśli ta usługa
    zostanie wyłączona, wszelkie usługi jawnie od niej zależne przestaną się
    uruchamiać.

    Jakkolwiek powyższe tyczy się "komputerów zdalnych", to ostatnie zdanie
    trochę zastanawia.

    Zatem w trybie uruchomienia wybieram "Ręczny", a po lewej klikam
    "Uruchom". W efekcie pojawia się okno z komunikatem:

    Nie można uruchomić usługi ClipBook na Komputer lokalny.
    Błąd 1068: Uruchomienie usługi zależności lub grupy nie powiodło się.

    > Jeśli i to nie pomoże to piszą w sieci aby wykonać:
    > 1. otworzyć wiersz poleceń: W Windows XP pewnie przez Start/ Uruchom/
    > wpisz: cmd
    Jak wyżej, po wpisaniu:
    sfc /scannow

    Procedura się odpaliła, nie pojawiły się żadne komunikaty o błędach itp.
    Restart komputera.
    Dalej brak możliwości użycia: Ctrl+C, Ctrl+V.

    Oczywiście operacja kopiuj wklej pod prawym klawiszem myszy działa
    i działała wcześniej

    Dziękuję za trop i starania.

  • 19. Data: 2021-07-31 17:38:02
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 27 lip 2021 o 13:31, anna pisze:

    > ujmując, program obsługujący kartę grafiki (ATI) miał taki "ficzer",

    Mam Ati w F-S i potwierdzam to. Przed laty znaFcy tematu (niczym
    alchemicy XXI wieku) zawzięcie bronili tajemnej wiedzy -- jak
    odzyskać 'ć'... Nie odbieram im prawa do tej zawziętej obrony, ale:

    - nierzadko narzucali się z (oczywiście jakoś płatną) pomocą
    (wystarczyła **jedna** literówka w obszernym tekście
    do wybudzenia czujnych alchemików -- niosących pomoc ;)
    zbolałej ludzkości...)
    - wiedza była... powszechnie dostępna

    --

  • 20. Data: 2021-07-31 17:42:30
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 31/07/2021 16:38, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    >    (wystarczyła **jedna** literówka w obszernym tekście
    >    do wybudzenia czujnych alchemików -- niosących pomoc ;)

    Znowu wylazles z KF dziadu?

    --
    pozdrawiam, pioruns