  • Data: 2021-05-28 19:46:26
    Temat: Re: Czas na odpalenie SIMki a2mobile
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.05.2021 o 18:59, J.F pisze:

    > Jak pisalem - Chiny 1.4mld ludzi.
    >
    > Jak sie okaze, ze angielski u nich nie bardzo potrzebny, za to zarzuca
    > rynek swoimi wyrobami ... opisanymi po chinsku, a jeszcze google w
    > miare dobrze przetlumaczy ... moze nastapic maly odwrot.

    No tak, w sumie przekonuje mnie to. Raz dostałem pudełeczko z częściami
    i zastanawiałem się jak ono dotarło do mnie mając na sobie prawie tylko
    ichnie krzaczki.

    > o tyle maja, ze i tu USA dominowaly, wiec opisy, polecenia, wiadomosci
    > systemu, programy - informatycy musieli znac ... a teraz MS dostarcza
    > przetlumaczone ...

    Informatycy tak, ale normalni ludzie porozumiewają się z innymi
    normalnymi ludźmi :-)

    > No coz, taka rola komputerow.
    > Ale tez i wina programistow - 20 programow, kazdy ma jakies wady i
    > zalety, no jeden nie wystarczy :-)

    To nie jest wina programistów tylko zróżnicowania użytkowników. I
    właśnie sposobu dystrybucji programów w postaci skompilowanej a nie kodu
    źródłowego, czyli może z powodu istnienia majątkowego prawa autorskiego
    bardziej umożliwiającego zarabianie na oprogramowaniu niż rozwijanie
    tych programów.