  • 11. Data: 2011-10-15 22:22:16
    Temat: Re: Czerwona bomba
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 15.10.2011, marcin napisał(a):

    > Czerwonego koguta włącza pojazd otwierający i zamykający kolumnę pojazdów
    > uprzywilejowanych.

    No ale nie samego a tylko w parze z niebieskim.
    Chyba, że coś przespałem. [???]
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 12. Data: 2011-10-15 22:53:52
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Oct 2011 20:13:46 +0200, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    >Do tej pory mówiło się na to koguty.
    >:-)

    Określenie "na bombach" słyszałem jeszcze za czasów PRL.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2011-10-15 23:02:49
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    > następny "mondry" językoznawca sie znalazł...

    Ciekawe dlaczego ująłeś słowo "mondry" w
    cudzysłowy? Chcesz się przypodobać tej
    głupszej części grupowiczów p.m.s?
    Coś jak poseł Kalisz, który na marsz
    Oburzonych podjechał Jaguarem?

    :-]

    JK

  • 14. Data: 2011-10-16 10:27:27
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe dlaczego ująłeś słowo "mondry" w cudzysłowy?

    jak sam nie wiesz dlaczego, to naqet nie próbuje tego tłumaczyć...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 15. Data: 2011-10-16 10:35:57
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > No ale nie samego a tylko w parze z niebieskim.

    Owszem. W parze. A nawet w trójkącie :)

    pozdr

  • 16. Data: 2011-10-16 11:45:05
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 16.10.2011, marcin napisał(a):

    > Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Owszem. W parze. A nawet w trójkącie :)

    A skąd Ci się to wzięło "zboczuszku"? ;P

    Przepisy ogólne. Art 1, pkt. 38
    "pojazd uprzywilejowany - pojazd wysyłający sygnały świetlne w postaci
    niebieskich świateł błyskowych i jednocześnie sygnały dźwiękowe o zmiennym
    tonie, jadący z włączonymi światłami mijania lub drogowymi; określenie to
    obejmuje również pojazdy jadące w kolumnie, na której początku i na końcu
    znajdują się pojazdy uprzywilejowane wysyłające *dodatkowo* sygnały
    świetlne w postaci czerwonego światła błyskowego;"
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/

  • 17. Data: 2011-10-16 11:49:45
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 16.10.2011, marcin napisał(a):

    > Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Owszem. W parze. A nawet w trójkącie :)

    A skąd Ci się to wzięło "zboczuszku"? ;P
    Ale muszę przyznać rację bo AFAIR widywałem i takie z dostawionym
    dodatkowo czerwonym do zamontowanej pary niebieskich.

    A to tak przy okazji:

  • 18. Data: 2011-10-16 11:57:44
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 16.10.2011, Michal Lukasik napisał(a):

> [...]

    Gwoli ścisłości chodzi o to, że *sam* czerwony nie oznacza nic.
    Można takiego gościa "olać".
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 19. Data: 2011-10-16 13:54:14
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomości grup

    > następny "mondry" językoznawca sie znalazł...

    Zaden ze mnie jezykoznawca... Ba - nawet mam dysfunkcje zwiazane z ta
    dziedzina!
    Jednak drazni mnie to sformulowanie, a jeszcze bardziej drazni/dziwi mnie
    to, ze inteligentni ludzie nie widza niz zlego w rownaniu w dol... Nikt
    Tobie nie broni, ale sam sobie wystawiasz wyzytowke broniac i uzywajac
    takich zwrotow. Rownie dobrze mozez wytatuowac sie (wydziarac) i uzywac
    grypsery - podobny poziom.

    BTW w tym watku tylko sie zapytalem, bo sam tego okreslenia nie slyszalem,
    byc moze w innych regionach kraju zwyklo sie tak to okreslac...

    --
    Picasso

  • 20. Data: 2011-10-16 19:51:36
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl>
    > napisał w wiadomości

    > jak sam nie wiesz dlaczego, to naqet nie
    > próbuje tego tłumaczyć...

    Odpowiedź godna sztabowca PiSu.

    Może jednak spróbujesz objaśnić? Chyba, że sam
    nie wiesz :->

    JK